نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان اهل قدس را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی چندین تن دیگر را مصدوم کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
با وجود هیاهوی مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص یورش گسترده به مواضع فلسطینیان در کرانه باختری، این رژیم حتی در رویارویی با اردوگاه جنین نیز ناکام ماند.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با محکومیت یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله، «نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر» است.
قطر امروز دوشنبه به یورش نظامیان صهیونیست به جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که اقدامات صهیونیست‌ها را متوقف کند.
یک شبکه تلویزیونی عبری‌زبان، جزئیات جدیدی را در خصوص هدف قرارگرفتن بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت در جریان یورش دیروز صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین منتشر کرد.
اتحادیه عرب ضمن محکومیت تجاوز امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، مسئولیت تبعات این تجاوز را برعهده صهیونیست‌ها دانست.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
منابع فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و درگیری مسلحانه شدید آنها با مبارزان مقاومت خبر می‌دهند.
گردان‌های قدس با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
گردان‌های قدس یا یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین مقابله کردند.
اشغالگران اسرائیلی از ساعتی قبل به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند.
اشغالگران صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا یورش بردند و بر اثر این یورش یک جوان فلسطینی زخمی شد.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه‌جبر در شهر اریحا، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه‌باختری) یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده است.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی در پی یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه خبر دادند.
منابع محلی در کرانه باختری از زخمی شدن سه فلسطینی در جریان یورش ظهر امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ