اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
تک گل پرسپولیس به آلومینیوم جنجال‌های زیادی را به پا کرده است.
جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.
جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
اهواز- رزمنده شاعر گفت: آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در سیم خاردار و گونی و… خلاصه نمی‌شود بلکه مفاخر برجسته‌ای هم چون مرحوم معلمی است که از آثار و ارزش دفاع مقدس به شمار می‌رود.
وزیر امور خارجه ونزوئلا در گفتگو با المیادین به بررسی پیام های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران به ونزوئلا پرداخت و گفت: ایران با ونزوئلا و کوبا اشتراکات زیادی دارند.
اهواز - معلمی که برای انجام رسالت خود در پیاده‌روهای دزفول هم تدریس می‌کرد تا دانش و علم را به کودکان کار و حتی کودکان افغانستانی منتقل کند.
اهواز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: باید با دقت فراوان و با توجه به شیوه نامه‌های دقیق مصوب، بهترین افراد برای شغل شریف معلمی انتخاب شوند.
تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای مسجدالاقصی را حق مسلم همه مسلمانان جهان دانست و نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای جعل و تحریف حقایق هشدار داد.
رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان با شماری از اعضای حزب خود تسلیم پلیس این کشور شد.
رئیس مجلس گفت: امروز می‌بینیم که چطور رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی و در منطقه جنوب غربی آسیا، وحدت مسلمین را هدف گرفته و می‌خواهد میان امت اسلامی اختلاف ایجاد کند.
وزیر پیشین ارتباطات: یک سوال مهم حاشیه‌ای در قضیه قطعه موسیقی «گنگستر شهر آمل» این است که این موسیقی با توجه به اعمال محدودیتهای شدید و متعدد بر اینترنت، چگونه بین مردم فراگیر شده است؟
نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به رئیس جمهور چین، گفت: حاکمیت مسلم و قطعی ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج همیشه فارس قابل مذاکره نیست.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مسلما از فتنه و جنگ رخ داده به برکت وعده خداوند حتما پیروز بیرون می‌آییم.
مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تایید انتخاب دکتر مسلمی نائینی به‌عنوان رییس جهاددانشگاهی توسط رییس جمهور ابلاغ شد.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
همزمان با انتخاب حسن مسلمی نائینی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم انتصاب دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی صادر شد و بر اساس آن وی به سمت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب شد.
جلسه عصر امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی دکتر حسن مسلمی نائینی به‌عنوان رییس جدید جهادانشگاهی انتخاب شد.
در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور، ۱۰ سیاست در راستای ارتقای نظام آموزش عالی و پژوهشی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی یزد می‌گوید تیمش برخلاف روند مسابقه بازی را واگذار کرده است.
لوکائو بازیکن تیم فوتسال کارتاگنا اسپانیا و آقای گل لالیگا در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار ورزش سه به گفت و گو پرداخت.
سردار مسلمی بیان کرد: انواع و اقسام چاقوها از اغتشاشگران کشف شده است، حتی در یکی از پارک‌های استان در یک کیسه حدود ۸۰ قبصه سلاح سرد جاسازی شده بود تا در موقع مناسب از آن استفاده کنند.
بنیاد حقوقی، داوری و آموزشی به مقوله تفهیم اتهام پرداخته و در بخشی از آن اشاره می‌کند که: تفهیم اتهام از حقوق متهم و از وظایف بازپرس است. این تفهیم باید به زبانی باشد و به‌گونه‌ای بیان شود که برای متهم قابل درک و فهم باشد، بنابراین در مواردی که متهم با اصطلاحات قانونی آشنایی ندارد، تفهیم باید با بیان ساده اما مشخص صورت بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ