کاروان تیم فولاد خوزستان پس از سفری‌۱۲ ساعته به هتل محل اقامت خود در بندر انزلی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۱۱ تیر) در گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد. دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و۱۳ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ داده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
بجنورد- حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی گذشته است اما مدیران این استان تنها حدود ۱۴ درصد از ۱۲ هزار میلیارد تومان مصوب را جذب کرده اند.
براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری تا ۱۲ خرداد ماه حدود ۲۱۴۹۹ حاجی با ۹۱ پرواز به سفر حج مشرف شده اند.
براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری تا ۱۲ خرداد ماه حدود ۲۱۴۹۹ حاجی با ۹۱ پرواز به حج مشرف شده اند.
براساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری تا ۱۲ خرداد ماه حدود ۲۱۴۹۹ هزار حاجی با ۹۱ پرواز به حج مشرف شده اند.
پرواز از ایران به سمت مدینه از روز شنبه آغاز شد و از سوی دیگر تا ۱۲ خردادماه حدود ۲۱۴۹۹ هزار حاجی به حج مشرف شده اند.
پرواز از ایران به سمت مدینه از روز شنبه آغاز شد و از سوی دگیر تا به ۱۲ خردادماه حدود ۲۱۴۹۹ هزار حجاج به حج مشرف شده اند.
خانه‌های برخی از روستا‌هایی که در مناطق کوهستانی واقع شده‌اند، به‌دلیل شیب زیاد کوه، معماری آن‌ها به صورت پلکانی است. روستا‌های پلکانی ایران را می‌شناسید؟ تاکنون به چندنمونه از این روستا‌ها سفر کرده‌اید؟ در اینفوگرافیک زیر ما به چند روستای پلکانی با معماری خاص و منحصربه فردشان اشاره کرده‌ایم که برای بازدید مناسب هستند:
ارومیه - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
ارومیه - معاون اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: در سفر رییس جمهور به استان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون ۱۲ درصد آن پرداخت شده است.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
به وجود آمدن یک بحران واقعی در روابط میان اسرائیل و آمریکا در کنار اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به سوریه بعد از ۱۲ سال از موضوعاتی است که روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
شهردار تهران اضافه کرد: من هیچ‌جا نرفتم! من که به خودم رحم نمی‌کنم به این‌ها رحم می‌کنم؟ ۱۲ سال نماینده مجلس بودم، تنها ۵ سفر خارجی رفتم! نباید کلی حرف بزنید، خیلی بد است! واضح بگوید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ هر چه بگویید یک چیزی در آستین ما پیدا می‌شود، زیاد سربه سر ما نذارید!
وزیرخارجه سوریه که امروز برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر به مصر سفر کرده، پشت درهای بسته با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
شیر‌ها حیوانات انفرادی نیستند. آن‌ها تمایل دارند گروهی در کنار هم زندگی کنند و سفر کنند. به طور معمول، یک گروه متشکل از ۳ تا ۱۲ ماده بالغ و توله‌های آن‌ها و همراه با یک یا چند شیر نر است. شیر‌های نر از ماده‌ها در مقابل نر‌های دیگر دفاع می‌کنند. البته هر چند سال یکبار گله نر‌های دیگر را از گروه بیرون می‌کنند و توله‌ها را می‌کشند.
پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ و برگزاری اولین جلسه کابینه در ۴ شهریور ۱۴۰۰، رئیس و اعضای دولت سیزدهم برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ و در دومین سال ریاست خود بر قوه مجریه ۱۶ سفر استانی انجام داد.
اسماء اسد از زمان از آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون هیچ سفر خارجی نداشت.
با نگاهی به سایت‌های فروش بلیت رفت و برگشت به شهر لیسبون به راحتی می‌توان دریافت که فقط بهای بلیت سفر استقلال (البته با متوسط قیمت) به شهر لیسبون، هزینه‌ای بالای یک میلیارد تومان را روی دست باشگاه استقلال می‌گذارد.
سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر یک روزه به استان خوزستان، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید نگهبان شهرستان بهبهان را افتتاح کرد.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.
معاون اجرایی رئیس جمهور از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل فروش و تهاتر نفت و بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان از محل منابع ماده ۵۶ برای اجرای مصوبات سفرهای استانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ