وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در آینده نزدیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور سازمان‌های مشارکت‌کننده در راهپیمایی بزرگ اربعین، رویداد و نمایشگاه فناورانه خدمت رسانی به زائران حسینی برگزار شد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.
نمایشگاه "آباد ایران"، در مصلای بزرگ تهران آغاز به کار کرد.
تیم‌ملی با کادرفنی ۱۰ نفره خود آماده حضور در تورنمنت کافا می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پیش بینی می‌شود که ترافیک امروز بعد از ظهر چهارشنبه به دلیل آخر هفته بودن در اطراف نمایشگاه کتاب بیشتر باشد.
یکی از کاربران توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: کتابی که فردوسی سروده اسمش شاهنامه‌اس نه فردوسی!
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» در یکی از غرفه‌های نمایشگاه وزارت اطلاعات به نمایش در آمد، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آن‌ها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد.
گروه بهمن به عنوان سومین شرکت خودروساز بزرگ کشور محصولات خود را در یازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت حضور دارد. به گزارش واحد ارتباطات این گروه خودروسازی، بهمن در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت حاضر خواهد شد.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه کرده است.
دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با گردهمایی ۴۵۰ استارت آپ و شرکت دانش بنیان در محل ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود.
ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران، دهم تا سیزدهم آبان‌ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی تهران برگزار می‌شود.
کیش-چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی باحضور ۲۵۰شرکت وبنگاه اقتصادی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
مصلای تهران اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن ایّام اربعین حسینی همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی‌ها، نمایشگاه سلام از ۹ تا ۱۴ شهریور ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «ترافیک در مسیر نمایشگاه تهران به دلیل ترافیک سرویس کارکنان صدا و سیما است. ورودی صدا و سیما در مکان نامناسبی قرار دارد.»
افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی با رویکرد دانش بنیان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ