بند جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در صورت حضور این سرمربی در تیم ملی آلمان وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
بارسلونا در قرارداد اکثر بازیکنان خود به تیم های دیگر قرض می دهد، با توصیه ژاوی بند ترس قرار می دهد. ژاوی برای این مهم دلیل خاص خود را دارد.
بند فسخ قرارداد ویکتور اوسیمن به اصلی‌ترین چالش تمدید قرارداد این بازیکن تبدیل شده است.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
دستور می‌دهند ماست‌بند را جلو مغازه‌اش آویزان کنند و ماست‌ها را داخل پاچه شلوارش بریزند تا آب آن گرفته شود و به قول معروف ماست کیسه شود. ماست بند‌های تهران هم بلافاصله بعد از شنیدن این خبر و از روی ترس همه ماست‌های‌شان را داخل کیسه می‌ریزند تا سفت شود.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده‌اش دارد!
شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد سرخی روبرتو داد اما بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده، جالب توجه است.
در یکی از مسابقات پلی آف لیگ یک والیبال اتفاقات عجیبی رخ داد.
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، می‌تواند تنها با 12 میلیون یورو در تابستان سال آینده از رم جدا شود.
محسن برهانی نوشت: فروش املاک به خارجی‌ها در مصوبه #مولدسازی بلااشکال است؟! عجب! پس بند ۳ ماده ۹۶۱ قانون مدنی و قانون راجع به تملک اموال غیرمنقول اتباع خارجی مصوب ۱۳۱۰ نسخ شده بود و ما خبر نداشتیم.
استقلال در تلاش است تا با استفاده از بند عجیبی که در قرارداد ریکاردو آلوز وجود دارد، او را به خدمت بگیرد.
در قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر عربستان یک بند عجیب وجود دارد و آن اینکه او می‌تواند در صورتی که نیوکاسل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد راهی این تیم شود.
بند عجیب فسخ و جدایی در قرارداد رونالدو با النصر
ریس جیمز که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود، یک بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زنی در بند قانون!/ مرد معلول سارق ۲ خودرو بود/ قاتل جوان آبادانی دستگیر شد/ ۳ خواهر و برادر با حلوا آدم می‌کشتند/ دستگیری بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر/ ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد/ تفاضل دیه دخترم را از بیت المال بدهید
در بند مخصوص به اختصاص بودجه به تیم ملی عراق برای شرکت در جام کشور‌های عربی در بصره از عبارت «خلیج عربی» استفاده شده است.
در قرارداد جدید عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، با بارسلونا بند فسخ عجیبی به چشم می‌خورد.
جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، شب گذشته در حالی مجبور شد وارد زمین شود که به هیچ وجه برای این کار آماده نبود.
باشگاه بارسلونا بند فسخی 50 میلیون یورویی در قرارداد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، قرار داده است که می‌تواند در تابستان بعدی فعال شود.
در قرارداد استراماچونی بندی وجود داشته که آبی ها حق اعتراض به مراجع قانونی را از خود سلب کرده اند.
معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره بند عجیب قرارداد استراماچونی توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ