شب گذشته باشگاه بارسلونا رسما خبر از تمدید قرارداد سرخی روبرتو داد اما بند فسخی که در قرارداد او گنجانده شده، جالب توجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از قدیمی ترین موجودات زنده که هنوز در سیاره ما به حیات خود ادامه می دهد نوعی کرم دریایی به نام بابیت است که قدیمی ترین فسیل های آن به 400 میلیون سال پیش باز می گردد.
دونده 400 متر مانع کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پنجم شد و به مدال نرسید.
مارکا رقم شگفت انگیز 400 میلیون یورو را برای انتقال احتمالی کیلیان امباپه تعیین کرد.
اسپورتینگ لیسبون با فروش مانوئل اوگارته به پاری‌سن‌ژرمن، در پنج سال گذشته بیش از 400 میلیون یورو از فروش بازیکن درآمد داشته است.
انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید از نظر مالی برای باشگاه اسپانیایی غیرممکن خواهد بود مگر آنکه ستاره فرانسوی ضرر قابل توجه مالی را قبول کند.
دولت عربستان سعودی به کریم بنزما پیشنهاد داده است تا با دریافت 400 میلیون یورو، راهی یکی از تیم های این کشور شود.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، به صورت جدی به دنبال افزایش درآمد این باشگاه با استفاده از ظرفیت‌های برنابئو است.
باشگاه بارسلونا اعلام کرد ایناکی پنیا با حضور در دفتر این باشگاه قراردادش را تا 30 ژوئن سال 2026 تمدید کرد.
اینیاکی پنیا، گلر 24 ساله بارسا، قراردادش را با بند فسخ 400 میلیون یورویی تا سال 2026 تمدید کرد.
لیونل مسی در حال مذاکره بر سر انتقالی به ارزش سالانه 320 میلیون پوندی به عربستان سعودی است. قراردادی که می تواند یک بار دیگر ستاره آرژانتینی را در مقابل رقیبش رونالدو قرار دهد.
تعداد 400 هوادار روسی می‌توانند دیدار دوستانه برابر ایران را از نزدیک تماشا کنند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که دولت بایدن یک بسته کمک نظامی جدید 400 میلیون دلاری را برای اوکراین در نظر گرفته است.
در اسپانیا بعد از بررسی‌های اداره مالیات این کشور مشخص شده که باشگاه بارسلونا به مدت سه فصل به یکی از نایب‌رئیسان کمیته داوران این کشور 1 میلیون 400 هزار یورو پرداخت کرده است.
حجم تولید خرما در کشور یک میلیون و 400 هزار تن است که بیش از نیاز داخلی و نیازمند دیپلماسی اقتصادی برای عرضه در بازارهای بین‌المللی است.
تیم مرسدس آلمان درباره اخبار قرارداد جدید با لوئیس همیلتون واکنش نشان داد.
رسانه‌ها از دستمزد 400 میلیون یورویی رونالدو خبر دادند که این موضوع با واکنش فعال رسانه‌ای از کشور عربستان مواجه شد.
پیش از شروع بازی برزیل مقابل کره جنوبی شهر سائوپائولوی این کشور شاهد ترافیکی بی‌سابقه بود که مجموع طول معابر دارای ترافیک 400 کیلومتر تخمین زده می‌شود.
بودجه برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس به دلیل تورم و برخی از هزینه‌های اضافه، 400 میلیون یورو افزایش یافت.
کمیته استیناف در بررسی مجدد پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در بازی با گل گهر جریمه نقدی این مربی را از 400 میلیون تومان به 150 میلیون تومان کاهش داد.
خاویر تباس، رییس لالیگا، به مدیران بارسلونا هشدار داد که سقف دستمزد پرداختی‌شان را بدون استفاده از اهرم مالی به 400 میلیون یورو برسانند.
سرمربی اسبق استقلال که به تازگی رکورد جاودانه 1002 امتیاز در لیگ برتر را به نام خودش زده با پیام تبریک استقلالی‌ها مواجه شد.
با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.
رئیس خصوصی‌سازی گفت: نماد استقلال هفته آینده در فرابورس دیده می‌شود تا مردم بتوانند خرید و فروش کنند، نماد پرسپولیس هم ۳ هفته آینده باز می‌شود.
پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به «حسن رعیت» پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دادگاه بررسی و حکم وی و همدستانش صادر شد و حکم دادگاه بدوی به تایید دیوان عالی کشور رسید. دادنامه صادر شده در دیوان عالی کشور نکات مهمی در بر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ