نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
اورانگوتان باغ وحش کنتاکی آمریکا برای که مشتاق دیدن نوزاد سه ماهه از پشت شیشه بود با اشاره از مادر نوزاد خواست تا صورتش را ببیند.
پرونده عوامل و متهمان کشتن یک خرس در شهرستان ایذه که سال گذشته اتفاق افتاده بود، با صدور کیفر خواست برای سه نفر سرانجام بسته شد.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
سازمان لیگ امروز درخواست استقلال و سپاهان برای همزمانی سه هفته پایانی لیگ را بررسی می کند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید اینکه از بازیکنان خواسته بود کارت نگیرند روی شرایط فنی تاثیر گذار بوده اما این تیم به سه امتیاز مهم بازی دست یافته است.
روحانی گفت: آنچه خواست مردم است شاید ده‌ها سؤال باشد، اما در یک همه‌پرسی می‌توان از مردم خواست به سه پرسش اساسی در زمینهٔ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد پاسخ دهند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست نسبت به بازداشت قریب الوقوع وی دست به اعتراض بزنند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
مهیار زحمتکش که به تازگی به مس کرمان بازگشته در دیدار با ذوب آهن بدشانسی آورد.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال لهستان پس از سه دوره حضور در جام جهانی به خواسته اش رسید.
سازمان عفو بین الملل از مقامات عربستان خواست احکام اعدام علیه سه جوان سعودی را متوقف نمایند.
وزارت امور خارجه بلغارستان به همه شهروندان خود توصیه کرد که فورا خاک روسیه را ترک کنند. از آن‌ها خواسته شد تا با توجه به شرایط پیچیده سفر از همه وسایل نقلیه ممکن استفاده کنند.
مدافع تازه وارد پرسپولیس در فاصله کوتاه ساعاتی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مجبور به گذشت از خواسته چهار میلیون دلاری از تیم چینی بگذرد.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
سومین روز فروپاشی بخشی از سازه مجتمع ۱۰ طبقه متروپل در آبادان، در حالی سپری می‌شود که این رویداد تا کنون ۱۶ فوتی بر جای گذاشته و از وضعیت شمار نامعلومی اطلاعی در دست نیست؛ سرنوشت مفقود شدگانی که تلاش برای یافتن آن‌ها ادامه دارد، اما با سختی‌های زیادی روبروست که یکی از آنها، احتمال فروپاشی قسمت‌های سرپا مانده سازه است.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!
باشگاه نساجی از سه مربی ایرانی برنامه خواست و درنهایت حمید مطهری را از لیست نامزدهای مربیگری خط زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ