آسوشیتدپرس به نقل از شاهدان عینی وضعیت جسمی سلمان رشدی نویسنده آیات شیطیانی را بعد از حادثه حمله به او ناپایدار گزارش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
رسانه عربستانی بابت خریدهای گران قیمت و اروپایی الهلال، ابراز نگرانی کرد.
سامان فلاح روز گذشته درباره وضعیت خودش با ابراهیم شکوری قائم مقام این باشگاه به گفت و گو پرداخت.
کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال رای خود را درخصوص پرونده نفت مسجد سلیمان اعلام کرد.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی پوشاک به سامان نیست، گفت: پوشاک نامناسب با قیمت مناسب عرضه می‌شود. علاوه بر این شاهد واردات پوشاک قاچاقی هستیم که با فرهنگ ایرانی و اسلامی ناسازگار است.
مسئول کمیته پزشکی باشگاه پیکان توضیحات کاملی را درباره وضعیت جسمانی سامان فلاح ارائه کرد.
وضعیت سه بازیکن مصدوم استقلال برابر دیدار برابر نفت مسجد سلیمان مشخص شد.
رئیس‌جمهور با اشاره به روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تاکید کرد.
به نظر می رسد مشکلات مربی اسپانیایی و سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای خروج از ایران در حال برطرف شدن است.
مربی اسپانیایی و سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان از بی توجهی سفارت این کشور به وضعیت او برای خروج از ایران گلایه کرد و گفت: «پاکو خمس» ممکن است در تراکتور شوکه شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز کشور برای مردم قابل قبول نیست. به زودی در جلسه‌ای با مسئولان بانک مرکزی و وزارت اقتصاد این موضوع دنبال می‌شود و به بازار ارز سر و سامان می‌دهیم.
هر چقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.
یاسین سلمانی بار دیگر در روزهایی که به اوج آمادگی رسیده و شانس حضور در جام جهانی را داشت با مصدومیتی که در دیدار برابر تراکتور با آن مواجه شد وضعیت مبهمی پیدا کرده است.
میرزایی با تفکیک خانوار‌های مورد ارزیابی در زلزله امروز گفت: در خوی ۹ هزار و ۶۰۵ خانوار شامل ۳۴ هزار و ۲۳۹ نفر، در چایپاره دو هزار و ۱۵۰ خانوار شامل هفت هزار و ۷۸۱ نفر و در سلماس سه هزار و ۹۲۱ خانوار شامل ۱۴ هزار و ۸۷۷ نفر توسط تیم‌های امدادی و عملیاتی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
بررسی وضعیت تولید ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۵ ماه امسال نشان می دهد که ۷ محصول معدنی افزایش تولید و ۴ محصول کاهش تولید داشته اند.
رضا مهاجری از وضعیت امیدوار کننده تیم ملی صحبت می کند و اعتقاد دارد می توانیم برای اولین بار صعود از مرحله گروهی در جام جهانی را ببینیم.
مدیران باشگاه شمس‌آذر قزوین تصمیمات عجیبی را درباره وضعیت کادرفنی خود اتخاذ می‌کنند.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.
قرار بود به منظور سامان دهی وضعیت بازار خودرو و کنترل قیمت ها، عرضه خودروها از طریق بورس کالا انجام شود اما ظاهراً این موضوع به مذاق دلالان خودرو خوش نیامده و از هر طریقی برای سنگ اندازی جلوی این مسیر استفاده می کنند.
نماینده مردم تهران وضعیت جمهوری اسلامی ایران در ماجرای ترور سلمان رشدی را اعلام کرد.
مدیر برنامه‌های سلمان رشدی: سلمان رشدی قادر به تکلم نیست، احتمالا یکی از چشمان خود را از دست بدهد، عصب یک بازوی او آسیب دیده و کبدش هم چاقو خورده. رشدی اکنون زیر دستگاه تنفس مصنوعی است
توسعه زیست‌فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان
آیا برای آبریزش بینی کودکان "آنتی‌بیوتیک" نیاز است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ