سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
منصور قنبرزاده تاکید کرد که به هیچ وجه زمان آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم به تعویق نخواهد افتاد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
الازهر در پاسخ به مجوز سوئد و دانمارک برای سوزاندن قرآن کریم، ملت های مسلمان را به تحریم کالاهای این دو کشور دعوت کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
مدیر کل سابق سازمان امنیت عمومی لبنان به جزئیات گفتگوهای خود با سفیر آمریکا در لبنان و پیشنهادی که برای کاهش تنش در مرز لبنان با فلسطین اشغالی ارائه داده است، پرداخت.
وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه اجلاس سران ناتو در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سیاست دولت آمریکا این است که ترکیه ناوگان خود را با هواپیماهای اف-۱۶ تقویت کند.
چارچوب هماهنگی گروههای سیاسی شیعی عراق به موضوع واردات گاز از ایران واکنش نشان داد و از بغداد خواست که برای وادار کردن آمریکا به آزادسازی فوری طلب های ایران بابت صادرات اقدامی انجام دهد.
حسینی گفت: مشی رئیس‌جمهور این نیست که از فرد یا جریان خاصی در انتخابات حمایت کند، بلکه معتقد است حق انتخاب با مردم است و هرکسی را مردم انتخاب کنند، دولت به آن احترام می‌گذارد.
رئیس‌جمهور اوکراین شورش اخیر گروه واگنر را بهانه‌ای برای مطرح کردن دوباره درخواست عضویت در ناتو دانست.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
صدراعظم آلمان در مصاحبه با روزنامه «تاگس اشپیگل» تأکید کرد: موضوع ارسال هواپیماهای جنگنده به اوکراین حتی مطرح هم نیست.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا امروز در تماسی تلفنی در خصوص موضوع اوکراین و آخرین تحولات بازارهای جهانی انرژی و اهمیت تامین انرژی رایزنی کردند.
صدر اعظم آلمان می گوید برغم اختلافات گسترده با رئیس جمهور روسیه در موضوع اوکراین، گفتگوهای دو نفره آنها از لحن خوبی برخودار است.
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور روسیه امروز در تماسی تلفنی درباره حل و فصل دیپلماتیک موضوع اوکراین به گفتگو پرداختند.
موضع گیری جدید محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس خبری با صدراعظم آلمان، سر و صدای زیادی به پا کرده است.
صدر اعظم آلمان با حمایت از یکی از مخالفان دولت روسیه، سعی کرد جوسازی ضد روسی غرب  را تشدید کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ