صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تداوم جستجو برای پسر ۱۷ ساله غرق شده در رودخانه کارون خبر داد.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
شاهدان عینی در سودان از تداوم بمباران مواضع نیروهای حمیدتی از سوی نیروهای ارتش سودان خبر دادند.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد و با تداوم بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع سودان از سوی جنگنده‌های ارتش این کشور، نیروهای پشتیبانی سریع از هدف قراردادن دو جنگنده ارتش خبر داده‌اند.
دو تن از نمایندگان پارلمان عراق به موضع گیری درباره همکاری گازی میان تهران و بغداد پرداختند و بر اهمیت تداوم واردات گاز از کشورمان تاکید کردند.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
درخواست فرماندار دارفور شمالی برای آتش‌بس فوری و تداوم حملات هوایی ارتش سودان علیه مواضع نیروهای واکنش سریع در خارطوم از جدیدترین تحولات میدانی سودان است.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
مسؤول کلوپ کمپر کانون جهانگردی از تداوم مشکل تردد کمپرها در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هنوز هم در برخی از مواقع خودروهای مسافرتی در جاده‌ها توقیف می‌شوند.
وزارت خارجه آلمان در راستای تداوم مواضع خصمانه خود علیه تهران، کاردار ایران را احضار کرد.
منابع امنیتی عراقی امروز شنبه از هلاکت دو تروریست داعشی در منطقه طوز در استان صلاح الدین خبر دادند.
یک منبع سیاسی عراقی گفت که مواضع قاطعانه ای در قبال اظهارات اخیر نخست وزیر این کشور مبنی بر تداوم حضور نظامیان آمریکایی در عراق اتخاذ خواهد شد.
وزیر خارجه انگلیس در ادامه حمایت‌های این کشور از اغتشاشات ایران و همچنین با تکرار ادعاها درباره ارسال پهپاد از تهران به مسکو، از اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران خبر داد.
وزیر خارجه سوریه به موضع گیری درباره فلسطین پرداخت و بر تداوم حمایت دمشق از ملت فلسطین برای احقاق حقوقشان درباره تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس تاکید کرد.
یک نشریه آلمانی امروز از برنامه برلین و ۸ کشور اروپایی دیگر برای گسترش تحریم‌ ها علیه ایران در ارتباط با اغتشاشات پراکنده اخیر خبر داد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به مواضع مداخله جویانهخود در امور ایران ادامه داد.
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوز و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورت تداوم تجاوزه و محاصره، دست بسته نمی مانند و فرودگاه ها، بنادر و شرکت های نفتی متجاوزان را هدف قرار خواهند داد.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق ۲۰۱۵ متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است. چنانچه دیگر طرف‌های این توافق با رفع همه موانع و برداشتن تحریم‌ها به تعهدات خود بازگردند؛ تداوم اقدامات اجرایی ایران با کسب مجوز قانونی از مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد شد.»
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که مانع تراشی در روند فعالیت نهادهای مهم و حساس حکومت عراق به دلیل تداوم اعتراضات در بغداد، امری نگران کننده است.
ایران در پاسخ به آخرین نسخه از پیش‌نویس توافق وین که از سوی اتحادیه اروپا ارائه شده است، نظرات خود را منتقل کرده است. آنطور که از لابلای مواضع تیم ایران پیداست، اختلافات بر سر سه موضوع است که ایالات متحده در دو مورد انعطاف شفاهی خود را بیان کرده، اما باید در متن گنجانده شود. موضوع سوم هم به تضمین تداوم اجرای برجام برمی‌گردد، که به واقع‌بینی آمریکا برای تامین نظر ایران بستگی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ