کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه را تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در مصوبه‌ای با حرفه‌ای شدن خدمت سربازی موافقت کردند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:نمایندگان اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز برسهم ۴ درصدی قوه قضائیه از منابع بودجه عمومی اعم از منابع اختصاصی و منابع عمومی تاکید کردند.
عصر امروز اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با دستورکار انتخاب اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون برگزار و ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم شد.
عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون تعیین شدند.
عصر امروز در اولین جلسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون تعیین شدند.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه را تعیین کردند.
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، نمایندگان این کمیسیون را برای حضور در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انتخاب کردند.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهادهایی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، ولی متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود.
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بند‌های مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت‌های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال‌های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می‌شود
دقت کردیم که قانون بودجه منجر به توسعه تشکیلات نشود، با وجود اینکه در بندهای مختلف پیشنهاداتی مبنی بر تشکیل صندوق آمده بود، اما آز آنجا که براساس سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی ما نه تنها نباید شرکت دولتی جدید ایجاد کنیم، بلکه باید شرکت های دولتی موجود را نیز واگذار کنیم، اما متاسفانه در سال های اخیر رویه شده است که حتی در قانون بودجه، صندوق ایجاد می شود
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ از موافقت اعضای این کمیسیون با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده خبر داد.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از انتخاب سه نفر از اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه خبر داد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: این کمیته در کمترین زمان ممکن اموال و املاک دولت را فروخته و پول آن را به حساب دولت واریز می‌کند.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از موافقت اعضاء با کلیات این لایحه در کمیسیون خبر داد.
اعضای کمیسیون تلفیق، کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به تصویب رساندند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فردا از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد و دستور نخست کمیسیون انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق است. در ادامه ساز و کار چگونگی بررسی کلیات لایحه بودجه و زمان حضور رییس سازمان برنامه و بودجه برای ارائه گزارش درباره لایحه تعیین خواهد شد.
رشت- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ارائه لایحه بودجه از سوی دولت گفت: با مشخص شدن اعضای کمیسیون تلفیق رسیدگی به لایحه از هفته آینده آغاز می شود.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: شنبه هفته آینده اعضای هیئت رئیسه این کمیسیون انتخاب خواهند شد.
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان امور مالیاتی، گفت: پرونده نظارت از سازمان امور مالیاتی در جهت تحقق عدالت مالیاتی در این کمیسیون باز است.
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اهمیت پرداختن تمام نهادها به توسعه ورزش همگانی ابراز امیدواری کردند با بسیج عمومی در این حوزه از یک سونامی اجتماعی بزرگ در سال های آینده جلوگیری شود.
در ادامه تهدیدهای مقامات دولت چین، سخنگوی وزات خارجه این کشور تأکید کرد اگر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان برود، پکن قاطعانه پاسخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ