اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۶۰۰ نفر در راستای برگزاری طرح فتح ۳ در استان خبر داد و گفت: برابر قانون با این تعداد متخلف دستگیر شده برخورد می شود.
امید نورافکن و رامین رضاییان، دو ستاره تاثیرگذار ترکیب سپاهان در لیگ بیست و دوم، در جشن قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا در یک قاب قرار گرفتند.
دادستان تهران گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی رود دره اوین - درکه و نیز مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رود دره، ۱۹ کپر و ۴ ساختمان در محله اسلام آباد تخریب و جمع آوری شد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
مشخص نیست که چنین آثار تاریخی بزرگ و ارزشمندی چگونه به راحتی از کشور خارج شده و بار دیگر زنگ خطری برای میراث فرهنگی و یادگار‌ها و آثار باستانی کشور به صدا در آمده است.
هافبک ایرانی الوکره ابراز امیدواری کرد در بازگشت به میادین بتواند همراه تیمش به موفقیت برسند.
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، پویش «نذر امید» به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
فرمانده کل انتظامی گفت: فوت مرحوم مهسا امینی برای دشمنان یک بهانه بود تا بتوانند از این طریق امنیت و آرامش مردم را خدشه دار و نقشه‌های خود را در راستای براندازی نظام پیاده کنند.
در راستای دستور رئیس‌جمهوری به وزرا، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، در برنامه هفتگی «پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی» شرکت می‌کند.
فاطمی امین کیفیت خودرو را منوط به رضایت مشتری عنوان کرد و گفت: طرح‌های بسیاری در زمینه کیفی سازی محصولات آغاز شده البته در این راستا ما انتظار بیشتری از قطعه سازان و خودروسازان داریم.
رئیس قوه قضاییه امید مردم و بالاخص جوانان به آینده را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و در همین راستا گفت: جوان هموطن ما می‌خواهد بداند چشم‌انداز آینده‌اش چیست؟ لذا ما نیز باید بررسی کنیم که چه مواردی به تقویت امید جوانان نسبت به آینده کمک می‌کند و آن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ۱۴۹ مورد اقدام ترافیکی در راستای پروژه راه‌های امن به مدرسه خبر داد.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
ستاره سمت چپ سپاهانی‌ها دیشب با یک نمایش قابل قبول اجازه خلق موقعیت از سمت راست زمین را به پرسپولیسی‌ها نداد.
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت نوشت: تلخی برخی اتفاق ها به راحتی فراموش نمی شود.
در بیانیه مجمع نیرو‌های خط امام در پی فوت مهسا امینی آمده است: خبر ناگوار درگذشت غیر طبیعی دختری جوان که به نام ارشاد و هدایت، در بازداشت بوده است، موجب تأسف و تاثر و حیرت گردید. به راستی این چگونه هدایت و ارشادی است که سلامت جسمی و روحی و روانی جوانی با صد‌ها امید و آرزو را خدشه‌دار کرده و از زندگی محروم می‌کند؟
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مساله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید شفاف به مردم گفته و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم.
نباید اجازه دهیم مردم را به نظام بدبین کنند و اگر در این مسئله قصوری یا تقصیری متوجه کسی باشد، باید به صورت شفاف به مردم گفته شود و از این پس طوری رفتار شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
در اینجا، جوانانی که در هرج و مرج و خشونت متولد شده اند، بدون امید و برنامه، به راحتی توسط گروه‌های مسلح یا شکارچیان غیرمجاز جذب می‌شوند.
به دنبال کشته شدن «ایمن الظواهری» رهبر گروه القاعده و دست راست سابق «اسامه بن لادن» طی حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، این پرسش مطرح می‌شود که جانشینان احتمالی وی چه کسانی خواهند بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ