امید نورافکن و رامین رضاییان، دو ستاره تاثیرگذار ترکیب سپاهان در لیگ بیست و دوم، در جشن قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا در یک قاب قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه بازیکن ملی پوش ایرانی باید در یکی از حساس ترین و شاید سخت ترین مسابقات فصل فوتبال باشگاهی اروپا به میدان بروند.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
مدافعان چپ و راست سپاهان با آمادگی کامل به استقبال فصل جدید لیگ برتر می‌روند.
ژاوی باید به زودی وینگر راست و چپ اصلی خود برای فصل پیش رو را انتخاب کند که قطعا کار دشواری است.
سپاهان یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران از جناحین به شمار می رود که حالا اسکواد پرمهره این تیم از جذابیت‌های لیگ خواهد بود.
وحید حیدریه و مجتبی نجاریان در جمع فولادی‌ها ماندنی خواهند شد.
در خاطرات هاشمی‌رفسنجانی آمده است: «سیداحمد مصطفوی‌کاشانی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از افسران ارتش هفته گذشته به اتهام تحریک ارتشیان علیه سپاه پاسداران بازداشت شدند. این عده به حکم دادستانی نیرو‌های مسلح دستگیر شدند. اتهام کاشانی، تنظیم، تهیه و تکثیر و توزیع شب‌نامه‌ها با الهام از ضدانقلاب در حساس‌ترین مقطع دفاع مقدس ملت مسلمان ایران منتشر شد تا توجه نیرو‌های مسلح را در جبهه‌های جنگ به مسائل غیرواقعی بکشانند.»
رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور دو مهره غیرقابل انکار مورایس در لیگ برتر دوره بیست و دوم به شمار می‌روند.
وجود جوش روی گونه‌های چپ و راست صورت دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که از جمله این دلایل می‌توان به عدم تعادل هورمونی، مشکلات ریوی، مشکلات قلبی و مشکلات معده اشاره کرد.
به نظر می‌رسد که تفاوت بین راست و چپ با سیاست آغاز نشده است. این تفاوت در طبیعت نیز وجود دارد و بر فهرست طولانی از پدیده‌ها از بوی لیمو گرفته تا اثربخشی دارو‌ها تاثیر می‌گذارد.
آیا تا به حال به مدل و طرز خوابیدن خود در طول شب دقت کرده‌اید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما اینکه شب‌ها به شکلی و در چه حالتی می‌خوابید می‌تواند روی سلامتی شما تأثیر داشته باشد.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا مدافعین سمت راست و چپ تیمش را برای دیدار امروز برابر ملوان تغییر دهد.
حسن عباس نژاد گفت: زلزله اتفاق افتاده در خوی نیز زلزله اول موجب ایجاد زلزله دوم و فعال شدن گسل شد که البته در اثر حرکات گسل راست گرد به وقوع پیوسته است. گسل ترکیه و سوریه دارای حرکت چپ کرد بوده و فاصله آن با گسل‌های آذربایجان در تبریز ۶۰۰ کیلومتر است بنابراین فعال شدن گسل تبریز به این علت ممکن نیست و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.
مدافع کناری نساجی می‌گوید تیمش در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده و از بازی با ملوان به دنبال جبران هستند.
برای بسیاری از افراد تشخیص دادن راست از چپ، به آسانی تشخیص دادن جهت بالا و پایین است، ولی طبق تحقیقات اخیر، از هر شش نفر، یک نفر، برای تشخیص راست از چپ به مشکل برمی‌خورند. شاید این یک اشتباه بچه‌گانه به نظر برسد، ولی افراد زیادی هستند که چپ و راست را اشتباه می‌گیرند و ممکن است همین ماجرا به قیمت جان عده‌ای تمام شود.
ستاره تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصلا میانه خوبی با تیم سابقش ندارد.
حقیقت این است که ما در شرایط بدی به سر می‌بریم. از سویی تحریم‌های اقتصادی و از سوی دیگر فشارهای دیگر و افزایش افزوده شدن تحریم‌های اروپایی‌ها را شاهد هستیم؛ به دلیل اغتشاشات اخیر در کشور و برخوردهایی که با اغتشاشگران صورت گرفت، چپ و راست اروپایی‌ها ما را تحریم می‌کنند
گلوله به پای راست و استخوان پای چپ عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب تحریک انصاف اصابت کرده است.
دو مربی استقلالیِ آلومینیوم در تقابل با آبی‌ها جایگاه ویژه‌ای برای تماشای بازی انتخاب کردند.
می توان گفت که صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بیش از استقلال، در خدمت تیم ملی بوده اند.
رامین رضائیان و امید نورافکن حضور در اردویی که تا حد زیادی تکلیف سمت راست و چپ خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران را مشخص کرد، غایب بودند.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است کسب نتیجه تساوی مقابل سپاهان عادلانه بوده است
روز گذشته مهدی ترابی به عنوان هافبک چپ وارد زمین شد و سعید صادقی در جناح راست بازی کرد.
دبیرکل حزب سبز ایران می‌گوید: به کسانی که تا دیروز راست سنتی بودند امروز برچسب تندرو و سوپر انقلابی می‌زنند و بعد آن کسانی که چپ بودند، اصلاح‌طلب شدند و در پشت سنگر میانه‌روی و اصلاح‌طلبی قرار گرفته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ