بمب‌افکن پک‌دا یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌های نظامی روسیه است که از چندین سال پیش در مرحله طراحی و توسعه قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مار موش‌خوار غربی به نام «پانچو و لِفتی» اکنون از جراحتی که بیش از دو سال پیش متحمل شده بود، بهبود یافته و آماده حضور دوباره در باغ وحش است.
نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است امشب بین دو تیم اینتر و منچسترسینی در ورزشگاه المپیک آتاترک استانبول ترکیه برگزار شود، مدل غول‌پیکر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در میدان تقسیم به نمایش گذاشته شده است. گردشگران زیادی که در مقابل توپ فوتبال و جام غول‌پیکر برای گرفتن عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، در صف ایستادند.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت تراکتورسازی ایران، از دو محصول جدید این گروه صنعتی رو نمایی کرد.
تصاویری از شالیزارهای خوزستان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یک فعال فضای مجازی نوشت: این هایلایت زیبای طبیعت حاصل بارش‌های فراوانیست که در خوزستان باعث شده زمین‌های شالیزار برنج روستای سادات حسینی زیر آب بروند.
تصاویری از شالیزارهای خوزستان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یک فعال فضای مجازی نوشت: این هایلایت زیبای طبیعت حاصل بارش‌های فراوانیست که در خوزستان باعث شده زمین‌های شالیزار برنج روستای سادات حسینی زیر آب بروند.
قابی زیبا از غروب زیبای یزد را در تصویر مشاهده می‌کنید.
نمایش مد در شهر کالی، کلمبیا/ مدل ها لباس های ساخته شده از گیاهان و مواد طبیعی بازیافت شده مانند گل و برگ را به نمایش می گذارند.
در تصویر زیر می توانید نمایی جالب از میدان انقلاب در دهه 30 هجری شمسی را مشاهده کنید.
لکه‌های خورشیدی پیچیده یا گروهی از لکه‌های خورشیدی می‌توانند منشاء رویداد‌های انفجاری مانند شعله‌های خورشیدی یا فوران جِرم از تاج خورشید (coronal mass ejections) – عامل ایجاد کننده توفان خورشیدی – باشند.
ماده‌ای که از مگس تولید می‌شود، ممکن است آلوده باشد و سلامتی را به خطر می‌اندازد.
بیرانوند کاملا بدشانس بود که در جدال با مس کرمان نتوانست به صدرنشینی تک نفره خود در جدول گلرها تداوم بخشد و مغلوب یک گل به‌خودی شد.
این سالن تئاتر که در کشور چین فعال خواهد شد، نمایی عیجب و غریب شبیه به یک سفینه فضایی دارد. ساختمان ۷۰ هزار متر مربع مساحت خواهد داشت و نمای بیرونی آن عمدتا از آلومینیوم آنادایز شده منحنی و مات ساخته می‌شود.
یک گروه فیلم‌برداری در اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز، نمای بسته از پلک زدن عقاب در نمای آهسته را به تصویر کشیده‌اند.
کیم جونگ اون در کنار مقامات ارشد ارتش و حزب حاکم در جایگاه ناظر قرار گرفت تا رژه نظامی شبانه را که چهارشنبه شب به مناسبت سالروز تشکیل ارتش خلق کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ برگزار شد، تماشا کند.
«تلسکوپ فضایی هابل» (HST) تصویری خیره‌کننده را از ناحیه کوچکی از سحابی «Westerhout ۵» به ثبت رسانده که به عنوان «سحابی روح» (Soul Nebula) نیز شناخته می‌شود و به رنگ قرمز درخشان است.
در آخرین نشانه‌ای از آنچه اسرائیل و متحدان جدید عرب آن به عنوان رویکردی جدید برای درک تاریخ یهودیان در خاورمیانه توصیف می‌کنند؛ طومار تورات که از هولوکاست باقی مانده، در یک موزه امارات در معرض دید عموم قرار گرفت.
تصاویری که مشاهده می‌فرمایید، برگزیده‌ای از تصاویر منتشر شده در روز‌های اخیر از خبرگزاری رسمی کره شمالی است. این تصاویر می‌تواند تا حدی نمایی از حکومت کیم جونگ اون و هیات حاکمه و زندگی در کره شمالی را ارائه دهد.
نیرو‌های ویژه بلاروس شصتمین سالگرد تاسیس تیپ خود را با آتش زدن یکدیگر و ضربه زدن به یکدیگر با پتک‌های آتشین جشن می‌گیرند.
کاپ اصلی جام‌جهانی عصر سه‌شنبه ( ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ) پس از سفر و نمایش در بیش از ۵۰ کشور دنیا جهت بازدید علاقمندان قطری در پارک اسپایر دوحه به نمایش گذاشته شد. بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال از ۴ روز دیگر با بازی افتتاحیه میان قطر و اکوادور آغاز خواهد شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
آتشکده آدریان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین آتشکده‌های کشور محسوب می‌شود. این عبادتگاه قدمتی بیش از ۱۰۵ سال دارد. ساختمان آن دارای ۶ ستون در قسمت ورودی خود است که نمایی از سنگ سفید و کنگره‌ای دارد.
تعیین قیمت پایه پایین‌تر برای این فسیل که قدمت آن به دوره ژوراسیک باز می‌گردد موجب خواهد شد تا بر تعداد مشتریان بالقوه افزوده شود.
وزیر دفاع ترکیه در یک نمایش قدرت به یونان، با یک فروند جنگنده اف-۱۶ بر فراز دریای اژه پرواز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ