عضو هیات علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری با تشریح دلایل و راه‌حل‌های برطرف کردن سیلاب در کشور گفت: لازمه جلوگیری از ضرر سیلاب ها همکاری بخش‌های اجرایی کشور درراستای بکارگیری فناوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا بدون ارائه راهکاری عملی، بار دیگر مدعی پایان دادن فوری به جنگ در اوکراین شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
علی آبادی در ادامه با اشاره به موضوع خودرو و طرح جامعی که به زودی در این خصوص ارائه خواهد کرد، گفت: ما می‌توانیم به زودی این مشکل را با توجه به راهکار‌های عالمانه و هوشمندانه در تعامل با دنیا برطرف کرد. واردات هوشمند و به موقع می‌تواند بازار را تنظیم کند.
سیاست ایران در قبال طالبان که در افغانستان قدرت یافته، به وضوح ناهماهنگ، آرزومندانه و فاقد راهکار‌های عملی مؤثر در استیفای منافع ملی است.
ارائه تسهیلات پژوهشی، افزایش سهم تحقیقات و فناوری از بودجه‌های دولتی، اختصاص دستیار پژوهشی و در نظر گرفتن واحدهای پژوهشی برای اعضای هیات علمی جهت رفع موانع تولید علم شناسایی شدند.
رئیس جمهور ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور را از ویژگی‌های علوم کاربردی دانست و از دانشمندان و پژوهشگران خواست علاوه بر تلاش برای پیشرفت علمی راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات، ارائه کنند.
رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تهاتر اموال مازاد در گیلان برای تامین اعتبار پروژه پل ورودی فومن راهکاری سازنده است، گفت: این موضوع پیگیری و عملی می شود.
مشاور وزیر آموزش و پرورش: همسو با راهکارهای علمیاتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در رابطه با عفاف و حجاب، همکاری با دبیرخانه عفاف و حجاب وزارت آموزش و پرورش و کمک به اجرای طرح «یادآوران معروف» از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد همکاری است که با افزایش مسئولیت‌پذیری و کنشگری اجتماعی دانش آموزان و مشارکت اولیاء و مربیان بر مبنای اقدامات فرهنگی و تربیتی تحقق خواهد یافت.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برخورد‌های قضایی و انتظامی در وضعیت فعلی آلودگی هوا را کم نمی‌کند و باید به دنبال راهکاری عملی برای کاهش آلودگی هوا در کنار برخورد با ترک فعل‌ها داشته باشیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: از راهکارهای نوآورانه برای حل مسائل و مشکلات و نیازهای حوزه مدیریت بحران حمایت می‌کنیم.
نود و چهارمین نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری با موضوع" برنامه ملی جهش مسکن (مسائل، چالش‌ها و راهکارها)"، برگزار می‌شود.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
سید ابراهیم رییسی در گفتگوی تلویزیونی اخیر خود درباره درخواست برخی از فعالان اجتماعی و سیاسی مبنی بر اجرای راهکارهای عملی در جهت اعتراض مناسب و قانونمند گفت: چه اشکالی دارد برای گفت‌وگو، نقد و حتی اعتراض نسبت به یک تصمیم مراکزی را قرار دهیم که نسبت به برخی تصمیمات و روش‌ها نقد و اعتراض شود؟ این مسئله می‌تواند به ارتقای کار کمک کند
مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: نهادهای فرهنگی، علمی و حوزوی برنامه پنج ساله جامع و برنامه کلان فرهنگی مرتبط با آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری را تهیه و تدوین کنند و راهکارهای کاهش آن را ارائه دهند.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
چند تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، نقطه نظرات خود را در مورد حادثه متروپل و راهکارهای جلوگیری از تکرار این حوادث مطرح کردند.
ایذه - بخشدار مرکزی ایذه از پیدا شدن پیکر دومین قربانی سیل در این شهرستان خبرداد.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ