عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه قضاوت داوران در لیگ سر و صدای زیادی به پا کرده، گفت: یکی از تیم‌هایی که بیش از همه نسبت به اشتباهات داوری متضرر شده استقلال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکولو زانیولو، ستاره سابق رم، در حال فشار آوردن به گالاتاسرای است تا با پیوستنش به استون ویلا موافقت کند.
سنگربان ایران در جام جهانی قطر بار دیگر جلوتر از سایر بازیکنان استقلال وارد زمین شد.
اگرچه با فرا رسیدن عید قربان، دو طرف درگیری‌های سودان،اعلام کردند که آتش‌بس موقت در این کشور برقرار خواهد شد، اما این بار هم، خیلی زود، آتش‌بس نقض شد.
عباس عبدی می‌گوید: ۱۸ سال قبل پس از اینکه هاشمی با احمدی‌نژاد به دور دوم انتخابات رفت، از هاشمی خواسته بود به‌خاطر احتمال رأی نیاوردن کنار برود.
حذف از نیمه نهایی لیگ اروپا و احتمال به دست نیاوردن سهمیه اروپایی برای فصل آینده سبب شده تا یوونتوس در بعضی از برنامه‌هایش، از جمله تمدید قرارداد آنخل دی‌ماریا تجدیدنظر کند.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید که تیمش در بازی با فولاد می‌توانست بردی بهتر از 2-0 هم کسب کند.
کاخ‌ها و موزه‌های مجموعه نیاوران روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آماده‌سازی مجموعه برای استقبال از نوروز، امکان پذیرش بازدیدکنندگان و گردشگران را ندارد.
نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن این رشته وجود ندارد.
مجموعه تاریخی ـ‌ فرهنگی کاخ‌های نیاوران اعلام کرد به دلیل بارش سنگین برف،‌ لغزندگی و بسته شدن معابر، از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه تعطیل است.
بررسی میدانی نشان می دهد یک خانه ۹۰ متری در محله نیاوران حدود ۹ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان است.
مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران گفت: به‌زودی نشست‌های نیاوران با محوریت موضوعات فرهنگی و تاریخی برگزار می‌شود.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد.
عملیات گلکاری فصلی با هدف زیباسازی محوطه و فضای سبز باغ تاریخی کاخ نیاوران انجام شد.
حاصل ۶ سال مربیگری در تیم ملی برزیل، تنها یک جام کوپا آمریکا برای تیته بوده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: کانال بتنی آب‌های سطحی با هدف رفع مشکل آبگرفتگی در خیابان شهید باهنر محدوده منظریه در حال احداث است.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات فاطمی امین درباره عملکردش در وزارت صمت را قانع‌کننده دانستند و به استیضاح وی رأی منفی دادند.
با حکم علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، بیژن مقدم به عنوان مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران منصوب شد.
موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی تعطیل است.
معطلی مرمت خانه پدری جلال آل احمد، درگذشت اولین رئیس کاخ نیاوران،حضور ایران در نمایشگاههای ژاپن و فرانسه و ایجاد تسهیلات ب‌رای سفرهای ارزان؛ خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
برای نخستین بار، جاذبه‌های گردشگری مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ نیاوران به سیستم راهنمای صوتی مجهز شد.
سر پرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: مالک ملکی که در نیاوران، به دلیل ساخت و ساز باعث خشک شدن چند اصله درخت شده بود، به جریمه سه میلیارد تومانی محکوم شده است.
تکیه نیاوران در روز ۲۵ مهرماه سال ۱۳۸۳ به عنوان اثر ملی ایران به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ