کریستیانو رونالدو دیروز پیش از شروع دیدار یونایتد و وستهم در کنار زمین به گری نویل بی‌محلی کرد و اسطوره منچستریونایتد امروز به این رفتار کریستیانو واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: کشورهای غربی هیچ مسئولیتی در قبال اقدامات ضد حقوق بشری خود بر عهده نمی‌گیرند و پاسخگو نیستند
استاندار در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتار‌های خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته در صدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
در محل برگزاری مسابقه آمبولانس حضور داشته، دستگاه شوک در آمبولانس بوده و ۴ مرتبه به بازیکن شوک وارده شده اما...
کارشناس فوتبال گفت: مدیران سابق و فعلی استقلال در خصوص اتفاقات عجیبی که در این باشگاه افتاده است باید به مردم پاسخ بدهند.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
حسین فرکی معتقد است غیبت تماشاگران یکی از دلایل افت بازیکنان و کاهش تعداد گل‌ها در مسابقات لیگ برتر است.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثبت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
طراح استیضاح وزیر اقتصاد گفت: طرح استیضاح خاندوزی در مرحله جمع‌آوری امضا در مجلس است و بنده به طور جدی پیگیر این کار هستم.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسش‌هایی که دانش آموزان در بخش گفت‌وگو با وزیر آموزش‌وپرورش در شبکه شاد مطرح می کنند، در گفت‌وگوهای بعدی به آن‌ها پاسخ‌خواهم داد.
یک پاس گل و یک عملکرد درخشان دیگر مقابل سنگال باعث شد تا گری نویل از جود بلینگام هافبک انگلیسی تمجید کند.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شرکت مخابرات باید پاسخ دهد که چرا در این وضعیت گرانی‌ها، حق اشتراک یا آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله یونایتد، این بار پاسخ انتقادات گری نویل را پیش چشمش داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله یونایتد، این بار پاسخ انتقادات گری نویل را پیش چشمش داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله یونایتد، این بار پاسخ انتقادات گری نویل را پیش چشمش داد.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت:طرف عراقی با وجود اقدامات متعدد نمی‌تواند پاسخگوی انبوه زائران ما باشد .
رئیس فدراسیون جودو گفت: تلعیق جودو ایران در پی احترام به آرمان های انقلاب است و مشخص نیست چرا یک ایرانی پای حکم دادگاه حکمیت ورزش را امضا کرد.
درحالیکه گری نویل، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید از خرید کاسمیرو توسط این باشگاه چندان راضی نیست اما ریو فردیناند معتقد است ستاره برزیلی بهترین خرید ممکن برای یونایتد بوده است.
در پی آتش سوزی روز گذشته حوضچه مخابراتی، وزارت ارتباطات اعلام کرد که شرکت مخابرات باید خسارت های وارده به مشترکین را جبران کند.
مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید باشگاه تراکتور برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ