دبیر ستاد حقوق بشر گفت: کشورهای غربی هیچ مسئولیتی در قبال اقدامات ضد حقوق بشری خود بر عهده نمی‌گیرند و پاسخگو نیستند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام سابق سازمان ملل با اشاره به تداوم استعمارِ فرانسه و غرب در نیجر، بر این باور است که آفریقا می تواند به میدان جنگ و رقابت ژئوپلیتیکی غرب و آمریکا علیه روسیه و چین تبدیل شود.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که تکرار مفاهیم مربوط به دموکراسی و حقوق بشر از سوی کشورهای غربی با هدف توجیه جنگ افروزی‌های این کشورها در سراسر جهان صورت می‌گیرد.
وزیر دفاع کشورمان گفت:راهبرد برخی کشورهای غربی در آفریقا؛ تعقیب اهداف استعماری و ایجاد تنش و بی ثباتی است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
احمدی وحیدی در اجلاس سراسری ستاد وصف: نرخ باروری در گیلان ۰.۹۵، در البرز ۰.۹۹ و در مازنداران ۱.۰۲ است که خیلی پایین است./نرخ جانشینی در کشور‌های غربی ۲.۱ درصد درصد در نظر گرفته شده است. اگر به نرخ جانشینی برسیم یعنی جمعیت کم نمی‌شود، ولی نرخ جانشینی پاسخگوی مساله ما نیست اگر به ۲.۱ هم می‌رسیدیم مشکل حل نمی‌شود./الان از نرخ جانشینی هم بسیار پایین‌تر هستیم و در برنامه پیش بینی شده که به ۲.۵ برسیم.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: مردم ایران هرگز نقشی را که کشورهای غربی در کمک به رژیم صدام در استفاده سیستماتیک از سلاح های شیمیایی علیه مردم ایران ایفا کردند را فراموش نمی‌کند.
رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه روسی، سیاست های کشورهای غربی را به شدت زیر سوال برد.
سفیر سوریه در مسکو اعلام کرد غرب با اتخاذ رویکرد دوگانه در قبال دو کشور زلزله زده همسایه، ماهیت واقعی خود را نشان داد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد کشورهای غربی در مجمع جهانی اقتصاد در داوس انتقاد کرد.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر ایران گفت: آنها سعی کردند با استفاده از سلبریتی ها و جنگ ترکیبی به خیال خام خود انقلاب رنگی را در کشور ما راه بیندازند.
الهیان می‌گوید: کشور‌های غربی که شعار حقوق بشر آن‌ها گوش فلک را کر کرده است، باید پاسخگوی وضعیت آقای نوری در ۳۸ ماه حبس انفرادی باشند. آقای نوری باید از حق تماس با خانواده خود برخوردار باشد. مقامات سوئد باید شرایط بد آقای نوری را اصلاح کنند، شرایطی که سلامت روحی و جسمی او را به خطر انداخته است. آقای نوری حتی امکان معالجه توسط چشم پزشک را ندارد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی در وین امروز تصریح کرد که کشورهای غربی برای نهایی کردن مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی آمادگی ندارند.
سفیر اریتره در روسیه در اظهاراتی از افول جایگاه کشورهای غربی به ویژه آمریکا و فرانسه در قاره آفریقا سخن گفت.
وزیر خارجه روسیه گفت که کشورهای غربی به رهبری یک قدرت هسته ای (ایالات متحده) در حال جنگ با روسیه هستند و این رویارویی بعد از کودتای کی یف اعلام شده است.
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
رئیس‌جمهور روسیه در اقدامی تلافی‌جویانی فرمان ممنوعیت فروش نفت روسیه به کشورهای غربی را صادر کرد.
وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که گزارش نهاد موسوم به «کمیته حقیقت یاب» نشان می دهد که هلند و دیگر کشورهای غربی از تررویست ها در سوریه حمایت می کنند.
رئیس جمهور ترکیه مقاومت روسیه در برابر حملات غرب را ستود و گفت: مسکو زیرحملات بی امان غرب قرار دارد.
رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: ما با تهدیدها و تحریم‌های شما متوقف نمی‌شویم. امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران رقم نخواهد خورد.
وزیر خارجه سوریه با حمایت از موضع ایران در مذاکرات هسته‌ای ابراز امیدواری کرد که کشورهای غربی از مواضع غیر صادقانه خود در این فرایند دست بردارند.
رئیس جمهور سنگال، غرب را به فراموش کردن نیازهای آفریقا در بحبوحه بحران اوکراین متهم کرد
رئیس جمهور ترکیه امروز در نشست خبری مشترک با همتای صربستانی خود تصریح کرد: کشورهای غربی سلاح های ضایعاتی‌شان را به اوکراین می فرستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ