روبرت لواندوفسکی در بازی فردا شب بارسا برابر ویکتوریا پلژن غایب خواهد بود و ژاوی تصمیم گرفت به او استراحت بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میدل ایست‌آی در خبری اختصاصی با بیان اینکه مخالفان توافق هسته‌ای ایران برای برکناری نماینده ویژه آمریکا رابرت مالی توطئه کردند، مدعی شد که نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. میدل ایست‌آی ۱۱ اوت در تحلیلی نوشت: بعضی گروه‌های مخالف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در ایران با افرادی در ایالات متحده برای برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همکاری کردند. گفتنی است که مالی ۸ تیر، پس از هفته‌ها عدم‌فعالیت در نقش خود، در مرخصی بدون حقوق قرار گرفت.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
ساوتهمپتون که بیشتر هفته‌های این فصل را در انتهای جدول لیگ برتر قرار داشت، با شکست 2-0 مقابل فولام، رسما به چمپیونشیپ سقوط کرد.
مانوئل فرناندز پس از هفته‌ها بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده شد.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.
محمد خدابنده‌لو خودش هم تصور نمی‌کرد پس از دبل مقابل نفت مسجد سلیمان، هفته‌ها در گلزنی ناکام بماند.
سردار آزمون در هفته‌های اخیر درخشیده و به گلزنی مهم در ترکیب بایر لورکوزن تبدیل شده است.
سمومی که Gympietides نامیده می‌شوند، مانع از خاموش شدن گیرنده‌های درد می‌شوند و باعث درد طولانی مدت برای روز‌ها یا حتی هفته‌ها پس از نیش می‌شوند. در حالت عادی درد معمولا بلافاصله پس از تماس شروع می‌شود و در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پس از آن شدت می‌یابد و به آرامی محو می‌شود.
دیداری که برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان «۶» امتیازی خواهد بود یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر است که می‌تواند منجر به تغییر صدرنشین پس از هفته‌ها شود.
در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
معاون اسبق ارزی بانک مرکزی تاکید کرد: افزایش شدید قیمت ارز در هفته‌های گذشته منطقی واقتصادی نبود.
پس از هفته‌ها فولاد خوزستان هم به جمع تیم‌هایی اضافه شد که با حضور هوادارانش از رقیبان پذیرایی می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
وزیر ورزش و جوانان گفت تا هفته‌ها پاسخگو بوده که چرا با الناز رکابی دیدار داشته است.
روز گذشته پس از پایان نمازجمعه مسجد مکی، جمع محدودی از زنان شعار‌های ساختارشکنانه سر دادند. این درحالی است که همچون چند هفته اخیر این زنان با گویش فارسی سلیس در این تجمع به شعار دادن می‌پردازند. در هفته‌های گذشته نیز گزارش‌هایی از حضور اغتشاشگران اجاره‌ای، بویژه با گویش و لهجه غیر بلوچ در تجمعات زاهدان مطرح شده بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر تونس گفت که باخت و گل خوردن را دوست نداریم و فرصت‌های خوبی پیش از پنالتی تونس در اختیار داشتیم.
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.
قیمت بلیط هواپیما در هفته‌ها و ماه‌های اخیر با کمرنگ شدن ترس از ویروس «کرونا» و بازگشت زندگی به روال عادی در اکثر کشورها پس از دو سال تعطیلی ناشی از این همه‌گیری، به رکوردی بی سابقه رسید.
حزب محافظه‌ انگلیس سرانجام پس از هفته‌ها رای‌گیری، امروز رهبر این حزب و نخست‌وزیر جدید انگلیس را انتخاب کرد.
کووید طولانی اصطلاحی کلی برای شرایط پس از کووید است که با طیف گسترده‌ای از علائم مشخص می‌شود و می‌تواند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پس از عفونت ادامه یابد.
محمد نصرتی به عنوان سرمربی سبزپوشان تالشی در فصل جاری انتخاب شد.
تولیدکننده بزرگ شیر خشک در ایالات‌متحده با نهادهای نظارتی در مورد شروع مجدد تولید به توافق رسید.
وزیر سابق کار، بعد از هفته ها سکوت پس از استعفا توییت زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ