سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خبر ممنوع الخروجی مرتضی مهرزاد را تکذیب و تاکید کرد که این تیم با در اختیار داشتن این بازیکن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: آن دسته از احکام ممنوع‌الخروجی که از سوی دستگاه قضائی برای افراد صادر می‌شود از طریق ارسال پیامک به آنها اطلاع داده می‌شود.
رییس دستگاه قضایی استان عناوین اتهامی متهم که در کیفرخواست ذکر شده بود را ۸ مورد عنوان کرد و افزود: از تعداد ۸عنوان اتهامی، دو مورد حکم برائت صادر شد و در شش عنوان دیگر، دادگاه وفق قانون تعیین مجازات کرده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت سوئد نشان داد که خود را رویاروی میلیارد‌ها مسلمان قرار داده و با پرونده‌سازی برای حمید نوری هم نشان داد که کفایت سیاسی لازم را برای اتخاذ تصمیمات مدبرانه و عاقلانه در صحنه داخلی و بین المللی را ندارد.
دادستانی کل کشور بر سامانه اطلاع‌رسانی به افراد ممنوع الخروج و دارای مسدودی حساب قبل از خروج‌شان از کشور، با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نظارت می‌کند.
باشگاه استقلال توضیحاتی درباره خبر ممنوع الخروجی بازیکن خارجی خود ارائه کرد.
ستاره فرانسوی و مصدوم استقلال تا حل مشکل مالیاتی خود نمی‌تواند ایران را ترک کند.
رییس فدراسیون کوهنوردی درباره دلایل ممنوع الخروجی الناز رکابی توضیحاتی را ارائه داد.
ستایشی: درباره آخرین وضعیت استرداد در خصوص اولیور ون کاستیل تبعه بلژیکی گفت: این فرد تبعه کشور بلژیک است و هیچ کشوری در قبال اقداماتی که در راستای جاسوسی صورت می‌پذیرد و نسبت به جاسوسان، مسامحه و کوتاهی ندارد. مردم و ملت ما اقدامات مسئولان را رصد می‌کنند و چنین اجازه‌ای به ما و هیچ مرجعی نمی‌دهند که نسبت به آن‌ها مسامحه کنیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:ممنوع الخروجی یک روند قضائی دارد و برخی از هنرمندان یا در اجتماعی شرکت کردند یا کار خلاف قانونی از سوی آنها رقم خورده است که ارتباطی به کار هنری آنها ندارد.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- گفت: شعبه ۲۱ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مجازات تکمیلی موکلم مبنی بر منع تدریس و پژوهش در دانشگاه‌های کشور به خصوص دانشگاه بهشتی و ممنوع الخروجی‌اش از کشور را طی دادنامه قطعی لغو کرد.
رسول کوهپایه‌زاده، وکیل رضا اسلامی از لغو حکم مجازات تکمیلی رضا اسلامی موکل خود خبر داد. کوهپایه‌زاده در این باره عنوان کرد: دیوان عالی کشور در شهریور ماه امسال درخواست اعاده دادرسی را درباره مجازات تکمیلی ایشان مبنی بر محرومیت از تدریس و پژوهش در دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه شهید بهشتی را پذیرفت و رای را نقض کرد. پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض ارجاع داده شد.
سخنگوی قوه قضائیه درباره حمید فرخ نژاد گفت: این رفع ممنوع الخروجی متضمن رأفت است؛ چراکه این فرد اعلام کرده بود که می‌خواهد برای دیدن فرزندش به خارج از کشور برود.
سخنگوی قوه قضائیه، توضیحاتی را در خصوص علت رفع ممنوع الخروجی حمید فرخ نژاد ارائه داد.
اردوی خارجی تیم پرسپولیس به احتمال فراوان برگزار نخواهد شد.
نماینده ارومیه در مجلس مخالفت خود را با طرح "ممنوع الخروجی دانشجویان هنجارشکن" اعلام کرد.
گویا تعدادی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس فعلاً ممنوع‌الخروج هستند و به همین خاطر عملاً امکان برگزاری اردوی خارجی هم وجود ندارد!
محسنی اژه‌ای با اشاره به مشکلات زیرساختی در خراسان جنوبی افزود: اگر از آب‌های ژرف و زیرزمینی بیش از حد استفاده کنیم یک مشکل ایجاد می‌شود و اگر استفاده نکنیم آب‌های فعلی جوابگوی کشاورزی و تولید نیست که راهکار این موضوع باید به صورت عقلانی و منطقی مطرح شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ممنوع الخروجی ستاره بلندقامت تیمش را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خبر ممنوع الخروجی مرتضی مهرزاد را تکذیب و تاکید کرد که این تیم با در اختیار داشتن این بازیکن در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد.
ستاره والیبال نشسته ایران ممنوع الخروج شد
سید محمد موسوی، ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که ممنوع الخروج شده است.
کاظم غریب آبادی در خصوص باقر و سیامک نمازی گفت: باقری نمازی بخاطر مسائل پزشکی و درمانی نزدیک به چهار سال است که خارج از زندان و در منزل خود در تهران به سر می‌برد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ