سخنگوی قوه قضائیه، توضیحاتی را در خصوص علت رفع ممنوع الخروجی حمید فرخ نژاد ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت بایدن به علت تغییر در موقعیتش از جمله موضوع رقابت‌های انتخاباتی و مسئله پیش‌آمده برای رابرت مالی، آمادگی خود را برای ورود محتوایی به مذاکرات احیای برجام هر روز بیشتر از دست داده است؛ ما فاصله بسیار زیادی تا رفع تحریم‌ها داریم؛ بنابراین شرایط محیط همیشه ثابت نیست و اینطور نیست که هرگاه ما اراده به رفع مشکل کنیم اجابت شود؛ فرصت‌سوزی نباید کرد.
اصفهان- آبفای اصفهان در روزهای اخیر از رفع مشکل قطعی آب مناطقی از کلانشهر اصفهان خبر داد در حالی که شهروندان همچنان از تداوم قطعی و افت فشار آب گلایه دارند.
استرس مزمن یکی از عوامل افزایش چربی شکمی است. سطوح بالای کورتیزول که در نتیجه استرس در بدن ترشح می‌شود، افزایش اشتها را به همراه دارد و میل به افزایش سوخت و ساز بدن را کاهش می‌دهد و همین علت بروز چاقی شکمی است.
ماساژ دادن از آن جا که باعث افزایش جریان خون در ماهیچه ناحیه گزگز می‌شود و فشار روی عصب را بر می‌دارد بسیار مفید و برطرف کننده گزگز است.
اصفهان- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
سرکه سیب می‌تواند به عنوان یک ماده اسیدی شوره سر را به خصوص در مواقعی که علت آن مشکلات قارچی است برطرف کند. برای استفاده از این ماده باید بعد از پایان شست‌وشوی موی خود با شامپو و نرم‌کننده، سرکه سیب را روی مو‌ها و پوست سر خود اسپری کنید.
­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: دیروز اختلالی در سایت به وجود آمد که این اختلال عصر امروز رفع شد و اکنون سامانه فعال است و متقاضیان می‌توانند فرایند ثبت نام خودرو را تکمیل کنند.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
دکتر حسین روازاده متخصص طب سنتی گفت: عموما مشکلات ترش کردن معده به علت سردی عارض شده به معده می‌باشد که جهت رفع اورژانسی عارضه و درد حاصل از ترش کردن معده توصیه می‌گردد از جوش شیرین که متاسفانه امروز بد نام شده است.
قطعی چند ساعته برق در منطقه ۲۲ تهران به علت حوادث فنی شبکه بوده و اکنون رفع عیب شده است.
احتمال ناپایداری شبکه آب در تهران، علت حمله روسیه به اوکراین چه بود؟ ،  رفع محدودیت‌های گاز رسانی از شهرک‌های صنعتی ‌ از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
اینکه گفتم فیلتر و رفع فیلتر در حوزه اختیارات من نیست به این علت است که قانون جرائم رایانه‌ای درخصوص فیلتر و رفع فیلتر، سازوکاری تعریف کرده است. دولت در این کارگروه اکثریت نیست و اختیارات آقای رئیس‌جمهور هم در حد نمایندگانی است که در این کارگروه حضور دارند
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نمونه تدریس‌ها در شاد گذاشته شده و معلمان با دانش آموزان به صورت انفرادی در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند گفت: یک علت عقب ماندن بچه‌ها به دلیل نداشتن وسایلی است که با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در دولت مطرح می‌کنیم ببینیم می‌توانیم برایش اعتباری بگیریم یا خیر.
حساب باشگاه استقلال درست در زمانی که این باشگاه تصمیم گرفت، مطالبات بازیکنان و مربیان ایرانی اش را پرداخت کند، مسدود شد.
وی‌چت نخستین بار در ۲۸ آذر سال ۹۲ فیلتر شد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، در بیانیه‌ای به‌دنبال فیلتر این پلتفرم اجتماعی، علت این کار را جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضا و نقض حریم خصوصی آن‌ها عنوان کرده بود.
مقام دولتی اوکراینی می‌گوید به علت تخریب نیروگاه‌های تولید برق این کشور با مشکلات زیادی روبرو است و برای رفع نیازهای خود نیاز به کمک دارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد؛ اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع، اعمال قانون و متوقف خواهد شد و در ادامه پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص انجام دهد.
بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد. روش‌های رفع بوی بد دهان - بسته به علت بروز آن - ممکن است متفاوت باشد
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها وجود نداشت و تراکم بالای جمعیت موجب کند شدن و دغدغه هایی در این خصوص شده بود که رفع شد و در حال حاضر دغدغه خاصی وجود ندارد.
نوعی باکتری به نام «بِرِوی باکتریا» نیز باعث ایجاد بوی بد پا می‌شود. این نوع باکتری‌ها پوست مرده پای ما را می‌خورند و گازی تولید می‌کنند که بوی ترش خاصی دارد. پنیر سازان اغلب این باکتری را به سطح پنیر اضافه می‌کنند تا بافت و طعم آن ایجاد شود. این موضوع توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از پنیر‌ها بوی پا می‌دهند و پا‌ها بوی پنیر می‌دهند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ