رییس فدراسیون کوهنوردی درباره دلایل ممنوع الخروجی الناز رکابی توضیحاتی را ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیویورک استفاده از تیک تاک در دستگاه های دولتی را به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کرد و به این ترتیب به فهرست شهرها و ایالت های آمریکایی پیوست که چنین محدودیتی را بر اپ چینی وضع کرده اند.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
خبرگزاری فارس از لغو تمرین تیم ملی والیبال زنان به دلیل ممانعت از حضور مربیان مرد خبر داد.
برخی از لباس‌ها در دنیای فوتبال به دلایل متعدد ممنوع اعلام و از تن بازیکنان درآورده شد.
علی‌اکبر رائفی‌پور به دلایلی که هنور رسانه‌ای نشده، از عربستان ممنوع الخروج شده است. برخی مدعی‌ند دلیل ممنوع الخروجی او توهین به مقدسات یا استفاده از پاسپورت جعلی بوده، اما همزمان برخی می‌گویند خواسته یا ناخواسته، این ماجرا رائفی پور را به سمت مجلس هدایت می‌کند.
بسیاری از گرجی‌ها مخالف هرگونه نزدیکی با مسکو هستند؛ بویژه آنکه سربازان روسیه سالهاست در دو منطقه جداشده از خاک این کشور یعنی آبخازیا و اوستیای جنوبی (که حدود یک پنجم خاک این کشور را تشکیل می‌دهند) مستقر هستند.
کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال که به دلیل مصدومیت فعلا قادر به حضور در مستطیل سبز نیست، با کسب اجازه از باشگاه قصد دارد فردا ایران را ترک کند.
طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
استرالیا اعلام کرد به دلیل نگرانی های امنیتی اپ تیک تاک را از روی تمام دستگاه های متعلق به دولت این کشور پاک می کند.
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس (حدفاصل شهرستانک تا نساء )، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر ( شمال به جنوب)تا اطلاع بعدی ممنوع شد
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با بیان اینکه تعطیلی بنادر مسافری در شرایط نامساعد جوی به دلیل ارتقا سطح ایمنی سفر و سلامت جان مسافران است، تاکید کرد: مسافران و گردشگران با اطلاع قبلی از طریق سامانه پیامکی اعلام شده و برنامه‌ریزی از چگونگی وضعیت دریایی منطقه اطلاع یافته و در صورت تعطیلی بنادر به هیچ عنوان از شناور‌های غیرمجازی که بدون استاندارد‌های لازم و ارتباط رادیویی با مراکز جست‌وجو و نجات هستند، استفاده نکنند.
چند دولت در اروپا به دلیل نگرانی از دسترسی مقامات چینی به داده‌های حساس کاربران، استفاده از تیک تاک برای کارمندان خود را محدود کرده اند.
نهاد اجرایی اتحادیه اروپا  اعلام کرد کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا باید به دلایل امنیتی تیک تاک را از دستگاه هایشان پاک کنند.
رودسر- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست رودسر از ممنوعیت کاشت درخت مهاجم «پائولونیا» به دلیل آسیب های زیست محیطی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست از کاشت این درخت پرهیز کنند.
ایالت کنتاکی به بیش از ۲۰ ایالت دیگر آمریکا پیوست که اپ تیک تاک را به دلیل نگرانی های امنیتی در دستگاه های دولتی ممنوع کرده اند.
فدراسیون فوتبال کنگو به دلیل صغرسنی 25 بازیکن خود از حضور در انتخابی جام ملت های آفریقا زیر 17 سال انصراف داد.
مقامات دانشگاه آبرن در ایالت آلاباما آمریکا استفاده از اپ تیک تاک را ممنوع کرده اند و به همین دلیل دانشجویان از این پس قابلیت دسترسی به آن را نخواهند داشت.
آلاباما و یوتا دیروز به دسته ای از دیگر از ایالت های آمریکا پیوستند که به دلیل نگرانی های تهدید امنیتی استفاده از اپ چینی تیک تاک در دستگاه ها و شبکه های رایانه ای دولتی را ممنوع کردند.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
حالا درباره همین مرتضی شایعه شده که به دلیل حمایت از اعتراضات و انتقاد از ورزشکارانی که سکوت اختیار کرده‌اند، حکم ممنوع‌الخروجی صادر شده و نمی‌تواند تیم ملی را برای بازی‌های جهانی بوسنی همراهی کند. موضوعی که البته عصر روز گذشته تکذیب شد و خبر رسید که او امروز تیم ملی را همراهی می‌کند
سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال که البته طی دو تورنمنت اخیر بین‌المللی با دلایلی از همراهی ملی‌پوشان خودداری کرده بود، با انتشار برگه ممنوعیت خروجش در فرودگاه، از صدور حکم شش ماهه توسط دادستانی خبر داد
کاظم غریب آبادی در خصوص باقر و سیامک نمازی گفت: باقری نمازی بخاطر مسائل پزشکی و درمانی نزدیک به چهار سال است که خارج از زندان و در منزل خود در تهران به سر می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ