به‌مناسبت روز درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر دوشنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۱) در محوطه‌ی دفتر رهبری نهال کاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری جالب از پپ گواردیولا با مو منتشر شده است.
تصاویر شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی و چمپیونزلیگ، که مقابل آینه به خودش کارت زرد نشان می‌دهد خبرساز شده است.
یک تصویر از کارت عروسی در اوایل انقلاب در فضای مجازی پر بازدید شده است.
باستان شناسان گمان می‌کنند که آثار تاریخی بیشتری در زیر زمین‌های کشاورزی این منطقه کشف خواهند کرد.
«عبدالله مستوفی» انگیزه ساخت این خیابان را تصمیم پهلوی اول برای پیوند دادن کاخ سعدآباد به کاخ مرمر می‌داند. بر اساس کتاب «شرح زندگانی من یا تاریخ اجتماعی و اداری دوره قاجاریه» نوشته عبدالله مستوفی، در زمان پهلوی اول در این خیابان به فاصله هر ۲ متر، یک چنار و بین هر ۲ چنار یک بوته گل سرخ کاشتند؛ بنابراین در دو سوی مسیر ۱۸ کیلومتری خیابان مجموعاً ۱۸ هزار چنار کاشته شد. البته برخی این تعداد را تا ۲۴ هزار اصله نیز برآورد کرده‌اند.
فلفل سیاه گیاه رونده گل دهنده‌ای از خانواده فلفل‌سیاهیان، که برای میوه آن کشت می‌شود، که معمولاً به صورت خشک به عنوان ادویه و چاشنی استفاده می‌شود.
دانه های کنجد از دل این غلاف های کوچک و بامزه خارج می شوند. کنجد همانند زرشک از گیاهان سودآور و استراتژیک برای کشت در دوره‌های خشکسالی است.
پسر ۱۳ ساله‌ای که ماسک جمجمه بر سر داشت معلم ۷۱ ساله مدرسه‌ای در سائوپائولو برزیل را با ضربات چاقو کشت!
در کارت‌های پایان‌خدمت دوران رضا شاه، نوع دماغ را هم می‌نوشتند؛ مثلاً قلمی، کشیده، پهن، بزرگ!
جریان موقت ده روزه زاینده‌رود اصفهان که با هدف توزیع آب برای کشت سری دوم کشاورزان شرق استان اصفهان، افزایش یافته بود، به نقطه پایانی رسید و شهروندان اصفهان و گردشگران، این روز‌ها با حضور در حاشیه رودخانه، آواز خداحافظی سر داده‌اند.
تصاویری از واکنش تعجب برانگیز امباپه از ضربه کاشته زیبای نیمار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ستاره پرسپولیس بخاطر درگیری لفظی با مدافع نساجی کارت قرمز مستقیم گرفت.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه نباید تصویر پشت کارت ملی را در اختیا هیچ فردی قرار داد، گفت: رمز ورود به سیستم ثبت احوال پشت کارت ملی است.
یک کشاورز اهل منطقه شرقاط عراق پس از درگیری مسلحانه با عناصر تروریستی داعش سه تن از آنها را به هلاکت رساند و خود نیز کشته شد. پیکر او در همان محل درگیری دفن شده است.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
تصاویر خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در ورزشگاه نوکمپ و کبودی یکی از چشم‌های او خبرساز شده است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
در دوسال گذشته تصویر ایشان را بالای ده بار تخریب تصاویر آیت الله صانعی ابتدا به صورت بنر در بالای آرامگاه بوده است که مرتب پاره می‌شده است، گفت: بعد از این، عکس والد را به صورت حکاکی روی کاشی سفارش دادیم، اما آن هم مخدوش شده است.
روزنامه کیهان، شانزده بهمن ۱۳۵۱، صفحه نوزده و بیست نوشت: «اولین باجه اتوماتیک کامپیوتری شروع به کار کرد. آقای «راد ـ لون» مسئول آموزش موسسه «باروس» کارت اعتبار نقدی خود را در محل مخصوص باجه اتوماتیک کامپیوتری قرار می‌دهد ۱۰ ثانیه بعد، پول نقد مورد نیاز بطور اتوماتیک در اختیار آقای «لون» قرار خواهد گرفت.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.
آنهایی که از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی جا مانده اند، با دیدن تصاویر مشتاقانی که در حال پیاده ‌روی عظیم جهانی هستند فقط اشک می ریزند و آرزو می کنند ای کاش! در میان این مشتاقان بودند؛ مشتاقانی که مسیری را می‌پیمایند که نخستین بار جابر بن عبدالله انصاری صحابی حضرت محمد مصطفی و از شیعیان حقیقی پیمود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ