با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مسئولان ادارات دولتی یا مؤسسات و نهادهای عمومی تکلیفی به موافقت با ماموریت اشخاص شاغل در این ادارات و مؤسسات به نظام مهندسی استان ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه ایران نوشت: آقایان اگر مدعی هستند دانشگاه آزاد خصوصی است بهتر است از عضویت هیأت علمی در دانشگاه دولتی استعفا دهند و مأموریت خود را از دانشگاه‌های دولتی لغو کنند و به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآیند؛ نمی‌شود از دولت حقوق بگیریم و یک مؤسسه خصوصی را اداره کنیم و عضو شورا‌ها و نهاد‌های حاکمیتی باشیم.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: با معرفی خوب فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی های صادراتی به سرمایه‌گذاران واقعی، مناطق آزاد ایران تبدیل به بهشت سرمایه‌گذاری کشور خواهند شد.
سرپرست مرکز توسعه،‌ هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با تاکید بر اینکه ماموریت گرایی یکی از رویکردهای تحقیقات پاسخگو و نیازپایه است به تشریح ضوابط اجرایی ماده ۵۶ قانون مقررات مالی دولت پرداخت.
رئیس جمهور به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به گسترش برنامه‌ریزی کشور‌ها برای کاهش و حذف تبادلات دلاری از چرخه معاملات‌شان، به بانک مرکزی مأموریت داد با همکاری دستگاه‌های مرتبط، زمینه‌های انجام معاملات تجاری بر اساس واحد پولی ایران و کشور‌های هدف را فراهم کند.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
براساس اسناد افشاشده از دولت انگلیس، یکی از جاسوسان این کشور که برای نفوذ به اردوگاه یک گروه تروریستی در مرز پاکستان-افغانستان اعزام شده بود، در بازگشت از ماموریت، فرزند خود را کشته است.
رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل کشور و همچنین بازگشت تحصیل‌کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه‌ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: دولت ماموریت ویژه‌ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: دولت ماموریت ویژه‌ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به بازرس کل استان مرکزی مأموریت داد که وصول حقوق دولتی معادن در کل استان را رصد کرده و اجرای وظایف از سوی دستگاه‌های متولی را پیگیری کند.
رئیس جمهور به تیم اقتصادی دولت ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان، بهره‌گیری از همکاری دیگر بخش‌ها، همه توان خود را برای اجرای سیاست‌های ارزی در جهت ایجاد ثبات در بازار به کار گیرد.
سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و معاون اول را مامور پیگیری مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی این منطقه کرد.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
تجمع تعدادی از شهرواندان چینی در روز‌های اخیر در برخی شهر‌ها با هدف اعلام خواسته خود مبنی بر انجام اصلاحاتی در سیاست‌های دولت درخصوص قرنطینه‌های کرونایی، باعث شده تا رسانه‌های غربی این موضوع را در کانون توجه خود قرار داده و با استفاده از حربه بمباران رسانه‌ای و ایجاد موج خبری گسترده در رسانه‌های نوشتاری، تصویری وفضای مجازی، اعتراض تعدادی از شهروندان چینی را بزرگنمایی کرده و حتی آن را به بهای جهانی نفت گره بزنند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب تحولات بازار ارز را در هفته اخیر مورد بررسی قرار داد.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
دولت آلمان تصمیم گرفت ماموریت نظامیان خود را که در عراق فعالیت می‌کنند، برای یک سال دیگر تمدید کند.
یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بازرس کل استان یزد را مامور کرد که به صورت ویژه به موضوع حقوق دولتی وصول شده از معادن و هزینه کرد آن در شهرستان‌ها ورود کند.
اتحادیه اروپا اخیرا دو گام در این راستا برداشته است: اول اینکه این سازمان بودجه‌های متعدد خود را در یک ابزار واحد به نام ابزار همسایگی، توسعه و همکاری بین‌‌المللی (NDICI) با ۵/ ۷۹میلیارد یورو برای دوره ۲۰۲۱-۲۰۲۷ ترکیب کرده است و دوم اینکه «تیم اروپا» را راه‌‌اندازی کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ