خودرو‌های ولوو در سال‌های اخیر جزو ایمن‌ترین خودرو‌های جهان قرار گرفتند که یک نمونه آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تست ایمنی و تصادف شاسی بلندهای XC90 ولوو را ببنید. موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا به مدل "XC90" ولوو ضریب ایمنی بالایی داده‌ است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
از آیتم‌های جذاب خودرو مرسدس بنز میباخ S680 فضای داخلی کابین می باشد. درب های عقب این خودرو برقی هستند و دارای فناوری ایمنی می‌باشند، حسگرهای نقطه کور دارای امکان بررسی احتمال برخورد هنگام باز شدن درب می باشند. راننده می‌تواند کنترل درب‌های عقب را در میباخ S680 در دست داشته باشد.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: با اعزام آتش نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا در مورد تهدید گسترده فنتانیل ترکیب شده با زایلازین هشدار ایمنی عمومی صادر کرد. انتشار تصاویر عوارض استفاده از این ترکیب مخدر بسیار خطرناک که به زامبی‌کننده یا ترنک نیز مشهور است در شهر‌های بزرگ آمریکا نظیر نیویورک نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
بالا بودن فشار و دمای زودپز می‌تواند خطرساز باشد. استفاده از زودپز به علت نگهداشتن دما و فشار زیاد در خود، باید با رعایت نکات ایمنی انجام شود.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد./خبرآنلاین
چراغ‌های جلو LED دیجیتال ماتریسی جدید آئودی، ایمنی خودرو را متحول می‌کند.
مقامات فرودگاهی لندن: تاخیر و تعلیق پروازها به دلیل یخ زدایی از زمین و هواپیماها صورت گرفته و ایمنی مسافران و سرنشینان آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
در دقایقی از فیلم که همه دیدند زمین خورده و در کمتر از ۲ دقیقه بهیار بالا سرش حاضر شده و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.
دبیر عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم. وقتی برای پسر روح‌الامینی آن اتفاق افتاد خودش ایستاد و برخورد کرد. از دستگاه قضایی حکم گرفت و با افراد متخلف هم برخورد شد. خواهش می‌کنم همه با هم بایستیم و از دستگاه قضایی خودمان پیگیری کنیم. از دستگاه قضا می‌خواهیم اگر مشکلی بوده محکم پای کار بایستد و با متخلف برخورد کند.
طبق گزارش‌ها، مراسم خاکسپاری مهسا امینی با حضور مردم در آرامستان آیچی سقز آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ