تصاویری از خداحافظی رئیس جمهور چین و پوتین در کرملین منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
حواشی بازی جنجالی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا که ملی پوشان ایرانی هم در آن حضور داشتند هنوز ادامه دارد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در جدیدترین مصاحبه رسانه‌ی فوتبال 360، عادل فردوسی‌پور روبه‌روی پژمان جمشیدی بازیگر فعلی و فوتبالیست سابق تیم ملی برای مصاحبه نشست.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
یک تلفن همراه به علت خرابی باتری در دست استفاده کننده‌ی آن، منفجر شد.
نخستین موزه هوافضای کشور با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی روز شنبه با سخنرانی فضانورد روس در این شهر افتتاح شد. مجموعه‌ای کم‌نظیر در خاورمیانه که جزو پنج موزه ترویجی علم هوافضا در جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های یک عمر فعالیت علمی استاد سیروس برزو محقق هوافضا را نیز به نمایش عموم می‌گذارد.
یزدان‌مهر با بیان اینکه منطقه دوم ارزشمند فسیلی نسبت به منطقه دارهند و چرخه از وسعت کوچک‌تری برخوردار است، گفت: نمونه‌برداری فسیل از منطقه انجام شده است و روند اداری نسبت به ثبت این منطقه در فهرست آثار ملی صورت گرفته است.
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
سعید جلیلی در واکنش به شعار مرگ بر دیکتاتور برخی از دانشجویان حاضر در نشست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بزرگترین دیکتاتور جهان خود آمریکا است
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
هرچند جام جهانی قطر در پاییز در حال برگزاری‌ست، درجه حرارت هوا در طول روز کمی گرم و رطوبت بالاست. تمامی استادیوم‌های جام جهانی به سیستم خنک کننده که زیر صندلی‌ها و اطراف زمین تعبیه شده‌اند. هوای استادیوم را به شدت مطلوب کرده‌اند.
در نمایندگی آدیداس در قطر چندین نسخه از توپ فوتبال مخصوص جام جهانی فروخته می‌شود. توپ‌ها بسته به اصل یا کپی بودن از یک میلیون تا حدود شش میلیون به پول ایران ارزش دارند. یک مدل توپ جام جهانی در فروشگاه آدیداس در دوحه ۶۲۵ ریال قطر قیمت دارد. ویدئو اختصاصی فرارو از جعبه گشایی توپ جام جهانی را ببینید.
لحظه‌ای از تیراندازی فرد مسلح و انتقال عمران خان به داخل آمبولانس را در این ویدیو مشاهده نمائید.
جلسه سخنرانی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر به جنجال کشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ