چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
طبقه اول ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیم ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شده است.
استقلال صحبت‌های جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار با ملوان
سادیو مانه مهاجم النصر عربستان پس از کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به مطرح شدن نام محمد صلاح واکنش نشان داد.
واکنش دیدنی بیرانوند روی شوت لیموچی در دقیقه 62
اگر واقعا زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم.
پیشرفت توان موشکی و پهپادی نیروی دریایی ایران در صدر خبری رسانه‌های عربی؛ رزمایش دریایی ایران حامل پیام‌هایی برای اسرائیل و آمریکاست.مجهز بودن ناوگان دریایی ایران به پهپاد و موشک‌های پیشرفته است./ایرانیک
رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما در لایو اخیر اینستاگرامی خود به فحاشی عده‌ای واکنش جالبی نشان داد.
پیشکسوت پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره مسایل روز قرمزها صحبت کرد
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی ایا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
درحالی که طی هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر بیمار بودن رمضان قدیروف رهبر چچن منتشر شده، وی با انتشار ویدئویی از خود که درحال دویدن روی یک تردمیل است تلاش کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری خود پایان دهد. احمد زاکایف، رهبر سابق چچن و از رهبران ارشد جدایی‌طلب گفته بود که رمضان قدیروف از مشکلات حاد کلیوی رنج می‌برد.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
مجری تلویزیون به رجزخوانی‌های الهام علی‌اف واکنش نشان داد.
سعید جلیلی در واکنش به شعار مرگ بر دیکتاتور برخی از دانشجویان حاضر در نشست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بزرگترین دیکتاتور جهان خود آمریکا است
همسر سرمربی النصر عربستان با پخش ویدئویی از صدای اذان که در نزدیکی مسجد محل سکونت خود طنین انداز شده احساسات خود را بیان کرد.
مجری شبکه تهران در واکنش به عدم هماهنگی به آخرین وضعیت فیلتر یا رفع فیلتر برخی پلتفرم های شبکه اجتماعی انتقاداتی را روی آنتن زنده مطرح کرد.
سروش رفیعی درخصوص توهین به علی دایی در صداوسیما واکنش داد و گفت: صحبت های هر آدمی ارزش واکنش نشان دادن را ندارد.
واکنش مصطفی امامی مجری شبکه تهران به خبر قطع اینترنت در روز‌های آزمون کنکور سراسری به علت جلوگیری از هرگونه احتمال تقلب را مشاهده می‌کنید.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
پیمان جبلی: تا همین دیشب شایعه سازی کردند تا حواس ما را پرت کنند. این اتفاق نخواهد افتاد.
بخش خبری صدا و سیما در گزارشی به شایعه وجود بدل رهبر انقلاب و واکنش مردم به آن پرداخته است.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
خیابانی در مورد حضور ۴۰ نفر روی سن توضیح داد: من گفتم صف بایستید و مرتب عکس بگیرید، اما نکردند. من چه کار کنم؟ اصلا من مقصر هستم؛ خاک عالم بر سر من.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ