یکی از بازیهای جالب هفته هفتم لیگ برتر والیبال تقابل پیکان و شهرداری ارومیه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
سرمربی جدید نساجی دست به تغییرات اساسی در ترکیب تیم زد اما این به معنای حضور ستاره های مازندرانی در نساجی نیست.
اکنون که در دهه محرم به سر می‌بریم و یاد بزرگ آزادمرد جهان حسین بن علی بر هر کوی و برزن است، خوب است که به این پرسش اساسی توجه کنیم که چرا مردم کوفه از امام حسین برای قیام علیه حکومت یزید دعوت کردند.
میرسلیم گفت: من حرف حق را در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و قانون اساسی می‌زنم و تا آخر هم پای آن ایستاده ام، شما می‌خواهید اسم این را لجبازی بگذارید؟
کریم بنزما که یکشنبه شب آخرین بازی‌اش را برای رئال انجام داد، امروز در حضور اعضای باشگاه به طور رسمی با رئالی‌ها خداحافظی می‌کند.
ورود امام خمینی به مسائل اجتماعی و سیاسی صرفاً یک تفنن و حاشیه نبود بلکه یک متن بود. ایشان به عنوان یک مرجع تقلید احساس می‌کردند وظیفه‌ای دارند و باید آن را انجام دهند ولو اینکه ممکن است جایگاه اجتماعی و حتی جان ایشان را به خطر بیندازد.
نظری خانقاه ادامه گفت: چرا دولت برای واردات خودرو فکر اساسی نکرد؟ فرستادن لایحه دوفوریتی در آستانه استیضاح توهین به مردم است. نمایندگان محترم اگر استیضاح رای نیاورد شما هم رای نخواهید آورد.
یکی از ساکنان کی‌یف از طریق پیامک به الجزیره گفت: «با انفجار از خواب بیدار شدم. احساس کردیم زلزله بود.» موج حملات در حالی رخ می‌دهد که نیرو‌های مسکو به نبرد برای کنترل شهر ویران شده باخموت ادامه می‌دهند و کی‌یف برای بازپس‌گیری قلمرو در شرق و جنوب کشور آماده می‌شود. به نوشته الجزیره، این حملات پس از تماس تلفنی بین زلنسکی و رئیس‌جمهور چین صورت گرفت.
گلر ملوان به شدت به تصمیمات داوری و پنالتی که گرفته شده معترض است.
جشنواره تمام شد. به گوش‌اش رسید موقع صحنه‌های احساسی فیلم «پرونده باز است»، برخی از افرادی که در سالن بودند، خندیده‌اند! دلخور و ناراحت شده بود، اما روحیه‌اش شکننده نبود. حالا ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شده بود و قرار ما در استودیو برای میکس نهایی بود. تدوین نهایی فیلم‌اش آن طور که خودش تمایل داشت به پایان رسیده و ده دقیقه از فیلم کوتاه شده بود و آماده آخرین مراحل صداگذاری. یادم است تماس گرفت: «مهدی بیا همین‌ور سال تمومش کنیم!»
اختلاف دولت و ملت درباره حجاب را نمی‌توان با فرمان حکومتی حل کرد. فرمان ممکن است الزام‌آور باشد، اما اقناع نمی‌کند. برگزاری همه‌پرسی می‌تواند راه‌حل فیصله‌بخش باشد. قانون اساسی در اصل ۵۹ راه حل این دست از مساله‌ها را همه‌پرسی دانسته است. حل یک‌جانبه و آمرانه این اختلاف به منزله حل نکردن آن و باقی ماندن استخوان در لایه زخم است. به گمانم، در مساله حجاب، حکومت در تله دشمنان دانا افتاده است. سرنگونی‌طلب‌ها چنین القا می‌کنند که حجاب دیوار برلین حکومت است. جناحی در حکومت هم دقیقا همین موضع را تکرار می‌کند، یعنی موجودیت خود را به یک مساله ساده گره می‌زند.
حقیقت آن است که خاورمیانه تک قطبی که در آن ایالات متحده قدرت مسلط بود و در سیاست‌های تقابلی اش از سوی متحدان خود یعنی عربستان سعودی و اسرائیل تشویق می‌شد منطقه چندان باثباتی نبود. خاورمیانه چند قطبی با پوشش و تعادل بی وقفه خطرات خاص خود را خواهد داشت و همان طور که کیسینجر می‌گوید این یک بازی نوین با قوانین نوین خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان این که تیمش مستحق شکست برابر استرالیا نبود گفت: با وجود این که نمایش خوبی داشتیم اما غافلگیری بازیکنان در دقایق ابتدایی هر دو نیمه عامل شکست ما شد.
پژمان نوری می‌گوید باید برای ملوان فکری اساسی کرد تا این تیم به سرنوشت دیگر تیم‌های گیلانی دچار نشود.
معیار توافق مردم با آیت‌الله خمینی نه باور‌های قلبی و قبلی و نیات و ذهنیات اشان که وعده‌های اعلام شده در جریان انقلاب ۵۷ و سندی است به نام قانون اساسی در سال ۵۸ (که فصل حقوق ملت و اصول دموکراتیک آن در بازنگری ۶۸ هم از بین نرفت) و به فرض اگر هم حسب ادعای نواصول‌گرایان قلبا باور نداشته بازنمی‌توان به آن استناد کرد کما این‌که کسی نمی‌تواند بخشی از کتاب ولایت فقیه در نجف را مبنای نپرداختن مالیات کند و ادعای دیگران دربارۀ بهرۀ بانکی به استناد آرای برخی مراجع توجیه شانه خالی کردن از پرداخت آن نیست.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد جنگ در اوکراین، تغییرات اساسی را در معادلات میدان‌های نبرد نظامی ایجاد کرده است.
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
ویکتوریا نولاند، از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه گفت: ما می‌خواهیم اوکراین در بهترین موضع قرار داشته باشد که وقتی جنگ تمام شد – چه در میدان نبرد و چه با مذاکره – اوکراینی‌ها آینده بهتری داشته و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری احساس شکست استراتژیک داشته باشد.
احساس می‌کنم یک پوسترِ برای همه چیزهای اشتباه در یک بازی هستم. رفتاری که با من شد، انسانی نبود.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
مهمان ویژه امروز تیم ملی مورد استقبال همبازی‌های سابق خود قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایرادی به حجاب ایشان در این جلسه گرفتند، در صورتی که خانم رکابی دو کلاه بر سر داشت یک کلاه اسپرت و یک کلاه کاپشنی که بر تنشان بود. برخی عزیزان مثل اینکه عکسی که گرفته شده بود را ظاهراً تشخیص ندادند که ایشان دو کلاه داشته و احساس کرده بودند مجدد موی ایشان است .
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ