سردارحاجی زاده گفت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عامل دوم تضعیف شرایط اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه که این مسئله را تشدید کرد موانع داخلی بود. آنهایی که به آمریکا امید بستند و بسیاری از اقدامات لازمی که باید در طول ۸ سال انجام می‌دادند را انجام ندادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به حماسه آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: ایران اسلامی به جوانان انقلابی این مرز و بوم اعتماد و اعتقاد دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مرزبانان حادثه سراوان به فرمانده فراجا نوشت: انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت گرفته خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری سرشبکه قاچاق و توزیع مواد افیونی از نوع شیشه با اعتراف به انتقال ۲۴۸ کیلو گرم در کشور خبر داد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
فرمانده و رئیس شرکت نظامی واگنر نسبت به تامین نیرو در جنگ اوکراین به شدت از مقامات نظامی روسیه انتقاد کرد.
برخی از بلاگر‌های نظامی جنگ‌طلب روسیه، که از جنگ حمایت می‌کنند، اما اغلب به نحوه اجرای آن انتقاد دارند، از فرماندهی نظامی روسیه از جمله ژنرال گراسیموف فرمانده جدید عملیات ویژه به شدت انتقاد کرده‌اند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم همکاری وزارت امور خارجه با ستاد کل نیروهای مسلح در انعقاد قراردادهای عدم تعرض بین ایران و کشورهای همسایه تأکید کرد.
فرمانده انتظامی ازنا بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد مجروح شده که خانمی حدود ۳۰ ساله است توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید به جلوی بیمارستان انتقال یافته که پس از رها نمودن وی از محل متواری شده است.
فرمانده کل سپاه از «جشن برای شکست تیم فوتبال ایران» توسط برخی جوانان انتقاد کرد.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در دانشگاه شهید رجایی گفت: بزرگان و خواص ما باید در خصوص دشمن‌شناسی و در راستای جهاد تبیین توضیح بدهند توجیه بکنند.
فرمانده کل ارتش گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بار‌ها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفند‌های شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امید‌ها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.
فرمانده پیشین پلیس راه کشور با انتقاد نسبت به تناقض موجود در موضوع موتورسواری زنان گفت: این مورد متناقضی است که در کشور ما زنان می‌توانند ترک موتورسیکلت بنشنینند، اما نمی‌توانند راننده آن باشند. این یک کج‌سلیقگی بوده که باید اصلاح شود. این موضوع از جهات مختلف به ترافیک شهری و همچنین وضعیت اقتصادی مردم کمک خواهد کرد. استفاده از موتورسیکلت باعث کاهش تعداد خودرو‌های شخصی و به‌تبع تعدیل شرایط ترافیکی شهر خواهد شد. فراتر از همه این موارد، موتورسواری حقی است که بسیاری از زنان که به آن علاقمند بوده‌اند از آن محروم شده‌اند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی امروز گفت: در طول این مسیری که در راهپیمایی می‌آمدم، مردم فقط ندای انتقام سر می‌دادند. هم دشمنان و هم ما به خوبی می‌دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد.
شیراز- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا با برنامه ریزی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف در تلاش است تا دین مردم ایران را بگیرد.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: انتقام خون شهدای سپاه و بسیج و مردمانی که قربانی جنایت جمعه سیاه زاهدان شدند را در دستور کار خود می‌دانیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان اقداماتی انجام داده که انتظار نیز همین بود تا با فاصله گرفتن از تفکر ناکارآمد دولتی از ظرفیت بخش خصوصی نهایت استفاده به عمل آید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف گفت: نه فقط دریای سرخ و نه فقط دریای مدیترانه، بلکه هر کجا که اراده داشته باشیم و تدبیر باشد حتما حضور پیدا خواهیم کرد و خیلی هم نگران نیستیم که اگر کسی مثلا تازه از خواب بیدار شده باشد، ما بخواهیم تغییر مسیر بدهیم. حضور ما دائمی است و اعتقاد ما این است که حتما باید مستمر باشد چون ما یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم امنیت و آسایش مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ