این فعال کارگری همچنین شاهد بوده که پیمانکاران با طبقه‌بندی کارگران به سطح ماهر و غیرماهر (رده اول و رده دوم) علاوه بر تضییع حقی که در کل مجموعه اعمال می‌کنند، حقوق صنفی کارگران رده دوم را هم به بهانه متخصص نبودن کارگر زیر پا می‌گذارند که این اعمال تبعیض، عامل موثر در شکل‌گیری اختلافات، درگیری‌ها و حتی ارتکاب به جرم در جامعه کارگری شاغل در پارس جنوبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاظمی‌فرد گفت: با توجه به اینکه دستگاه قضایی برای اطلاع‌رسانی در خصوص وضعیت پرونده و یا دریافت ابلاغیه‌های الکترونیک افراد، از پیامکی با سرشماره adliran استفاده می‌کند، شاهد هستیم که اخیرا کلاهبرداران از این موضوع سوءاستفاده کرده و از طریق ارسال پیامک جعلی با استفاده از سرشماره‌هایی دیگر، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کنند.
وزارت خارجه روسیه در واکنش به تصویب یازدهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه مسکو، شمار نمایندگان اروپایی که از ورود به روسیه منع شده‌اند را افزایش داد.
ممنوع الخروجی شایان مصلح بازیکن گل گهر سیرجان تمام شد و او بامداد امروز به کربلا سفر کرد.
سپیده رشنو دانشجوی «نقاشی» دانشگاه الزهرا نوشت: از فروردین ممنوع‌الورود شدم تا ابلاغ حکم کمیتهٔ انضباطی. بالأخره ابلاغِ شفاهی کردند:دو ترم منع از تحصیل (تعلیق) با احتساب سنوات.
علی دایی با رفع ممنوعیت خروج از کشور، بامداد فردا تهران را به مقصد پاریس ترک خواهد کرد تا در مراسم فیفا شرکت کند.
حسین شریعتمداری نوشت: کمترین تردیدی باقی نمی‌ماند که جمشید شارمهد، از سوی دولت آلمان مأموریت انجام عملیات تروریستی را بر عهده داشته است و اقدام وزارت خارجه آلمان در احضار کاردار ایران و اخراج دو کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران از نوع عملیات فریب و «فرار به جلو» برای پاک کردن ردپای دولت آلمان در این عملیات تروریستی بوده است.
دکتر هرسیج گفت: اغلب دانشجویانی که ممنوع‌الورود بودند، رفع محدودیت شدند و تعدادی برای ورود به دانشگاه با محدودیت مواجه هستند.
عبدالله معتمدی، درباره آخرین وضعیت دانشجویان ممنوع‌الورود گفت: دانشگاه علامه‌طباطبائی حدود ۱۰ دانشجوی ممنوع‌الورود در زمان دوره آموزش داشت که امکان حضور در امتحانات به این افراد اطلاع‌رسانی شده است.
سه سال گذشته تعدادی از مسابقات مهم که عمری انتظار حضور در آنها را داشتم، به علت ممنوع الخروجی از دست دادم.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
ممنوع‌الخروجی جمعی چندین ورزشکار و هنرمند
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
یک سیاست‌مدار مکزیکی از پارلمان این کشور خواست تا لیونل مسی را برای همیشه به این کشور ممنوع‌الورود کند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس در رابطه با مطرح شدن تهیه طرحی با هدف تشدید مجازات‌ها برای دانشجویان از جمله ممنوع‌الخروجی ۱۰ ساله گفت: چنین طرحی را ندیده‌ام، بعید می‌دانم که مطرح باشد.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای از صدور حکم ممنوع‌الورودی به ۱۵ نفر و صدور حکم انضباطی برای ۱۴ نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
معاون آموزش دانشگاه تربیت مدرس او در پاسخ به این سوال که آیا دانشجوی ممنوع الورود دارید؟ گفت: ما تا به حال دانشجوی ممنوع‌الورود هم نداشته ایم و مشکل دانشجویان تربیت مدرس به جایی نرسید که نیاز به چنین اقداماتی داشته باشند.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
تکذیب خبر ممنوع‌الخروجی ملی‌پوش سرشناس و تأکید تابناک
در اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آمده است: دانشگاه تصمیم گرفته است ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به دانشگاه را تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی ممنوع کند.
افراد برای خروج از مرز‌های کشور نیازمند مدارکی هستند از‌جمله گذرنامه که این گذرنامه در‌واقع اجازه خروج آن‌ها از کشور به شمار می‌رود. در این مورد ماده ۲ قانون گذرنامه این‌چنین مقرر می‌کند: «اتباع ایران برای خروج از کشور و یا اقامت در خارج و یا مسافرت از خارج به ایران باید تحصیل گذرنامه نمایند. صدور گذرنامه منوط به ارائه اسنادی است که هویت و تابعیت ایرانی تقاضاکننده را ثابت نماید».
رئیسی با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موضوع فوت این دختر عزیز را همانطور که به پدر این دختر خانم قول داده ام با جدیت پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه دفاع از حقوق افراد جزو ذات جمهوری اسلامی است تصریح کرد: اعتراض در همه جای دنیا هست، اما اغتشاش را هیچ کسی قبول ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ