رسانه‌های هند اعلام کردند شمار جان‌باختگان حادثه ریزش پل در این کشور به ۱۴۰ نفر افزایش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
قم- به دلیل نشت گاز منوکسید کربن در یک مهمانپذیر ناامین در شهر قم ۱۰نفر دچار مسمومیت شدند که تعداد ۴ نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از جان باختن ۳ نفر در اردستان بر اثر وقوع سیلاب عصر امروز خبرداد.
جمعیت شنزن در سال ۱۹۸۴: ۱۴۰ هزار نفر. جمعیت شنزن در سال ۲۰۲۳: ۱۳ میلیون نفر. (پس از سال ۱۹۸۰ شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد)
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم رونمایی از دو محصول فناورانه صنعت هسته‌ای کشور گفت: بالغ بر ۱۴۰ صنعت کشور از فناوری هسته‌ای استفاده می‌کنند.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
اهواز- فرمانده قرارگاه کربلای سپاه در جنوب غرب کشور گفت: برای آب‌رسانی به ۱۴۰ روستای دیگر در خوزستان برنامه‌ریزی شده است.
وزرات دفاع ترکیه تصاویر ناو بومی TCG Anadolu را که بزرگترین ناو این کشور است،منتشر کرد.طول آن ۲۳۰ متر است؛ بیمارستان نظامی ۳۰تختخوابی، گنجایش حمل ۱۴۰۰نفر و ظرفیت نگهداری ۸ هلیکوپتر را دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می‌شود، گفت: سرانه درمانی ایثارگران ۹۰ درصد رشد یافته است.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: از ۱۴۰ نفر زنان آزاد شده در سنوات پیشین، ۱۱۰ نفر در مراکزی که توسط شهرداری آماده شده مشغول به کار شده اند.
نفر دوم ۲۶ ساله است و در شیراز زندگی می‌کند. او لیسانس کامپیوتر دارد. این زن نیز می‌گوید: سابقه اهدای تخمک داشتم، اما رحم نه. همسرم حدود یک سال است که در زندان به‌سر می‌برد. در مخارج خودم و پسرم مانده‌ام برای همین تصمیم گرفتم هم یکی دیگر را به آرزویی که دارد برسانم هم خودمان به پولی که می‌خواهیم. ۱۴۰ میلیون تومان برای اجاره رحمم در نظر گرفتم. کمتر نمی‌توانم، چون مشکلم حل نمی‌شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:در سال جاری ۱۴۰ هزار و ۷۷۴ سند حدنگار برای منازل روستایی صادر شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ کجای دنیا مسئله کشتن، درگیری، اغتشاش و شکستن چارچوب قانون را نمی‌پذیرند؛ اما من شنیدم که حدود ۱۴۰ نفر از نیروی‌های تامین کننده امنیت به شهادت رسیده اند، چون آن‌ها با پینت بال در مقابل اغتشاشگران ایستادند و اغتشاشگران سلاح و چاقو داشتند.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بین ۱۴۰ هزار تا ۱۵۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان حائز شرایط هستند و بر این اساس نسبت به تامین زمین اقدام شده است.
بررسی آمارهای مربوط به وضعیت نیروی کار در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تعداد ۳۰ هزار و ۱۴۰ نفر شاغل تبعه غیرمجاز شناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۹ است.
یک فرد مسلح عصر امروز در حرم شاه‌چراغ(ع) به زائران حمله کرد که در پی آن ۱۴ نفر به شهادت رسیده و ۲۵ نفر هم زخمی شدند، در میان شهدا زن و کودک هم دیده می‌شود. حال دو نفر از مصدومان وخیم است.
رییس کل دادگستری لرستان افزود: به طور قطع برخورد دستگاه قضائی نیز در این رابطه به استناد قانون است و مجازاتی که قانون در این رابطه مقرر کرده اجرا می‌شود.
پس از ساعت ها درگیری شدید در طرابلس که به کشته شدن ۲۳ نفر و زخمی شدن دست کم ۱۴۰ نفر دیگر منجر شد، آرامش شکننده بر این شهر حکمفرما شده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند با فرمان رئیس‌جمهور این کشور نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر به نیروهای نظامی این کشور اضافه خواهد شد.
افتضاح کامل جودو در بازی‌های اسلامی؛ ۱۴نفر بدون مدال!
عزت الله اکبری تالارپشتی گفت: بخشنامه های خلق الساعه وزارت صمت از جمله اجبار خودروسازان به فروش از طریق قرعه کشی، سبب نابسمان تر شدن صنعت خودرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ