روزنامه جوان نوشت: علیرضا دبیر در طول دوران چند ساله ریاست خود بر فدراسیون کشتی هیچگاه شأن این جایگاه را حفظ نکرده است، یک روز با نوع پوشش، یک روز با نوع برخورد و یک روز با ادبیات خاص خود و این یعنی اینکه او پس از این همه سال حضور در کشتی یا نمی‌داند در چه جایگاهی قرار دارد یا اینکه خودش را به ندانستن زده است. شاید هم اینقدر پشت گرمی و اتکا دارد که به خود اجازه می‌دهد هر کاری دلش خواست انجام دهد و هرچه دلش خواست بگوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: پشت صحنه این حادثه تروریستی آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و خواستند شیرینی موفقیت‌های بدست آمده را درکام مردم ما تلخ کنند.
یوناس بائر هافمن، دبیر کل Fifpro در ماجرای کیلیان امباپه و پاری‌سن‌ژرمن به حمایت از ستاره فرانسوی پرداخت.
تیم ملی والیبال ایران ١٠ ساعت اعصاب خورد کن و عجیب را در هواپیمای اوزاکا- دبی پشت سر گذاشت.
دبیر فدراسیون والیبال گفت: اگر برای بازیکنان سقف تعیین شود تخلف صورت می‌گیرد چون قراردادهای پشت پرده بسته می‌شود و این خودش رانت ایجاد می‎‌کند.
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
حشمت خان مهاجرانی، سرمربی دوست‌داشتنی فوتبال ایران، یک دوره بیماری سبک را پشت سر گذاشته است.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در شرایطی برگزار شد که خبری از تغییر سرمربی تیم ملی نیست و رئیس فدراسیون محکم پشت او خواهد ایستاد.
جلسه بررسی نتایج و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های آسیایی قزاقستان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان دبیر فدراسیون جودو با واکنش های زیادی همراه بوده، اما آرش میراسماعیلی با این انتخاب یک هدف بزرگ را دنبال می کند.
به نظر می‌رسد نفر بعدی در لیست کشور‌هایی که به ایالات متحده پشت می‌کنند، امارات متحده عربی است. امارات را در همه‌جای دنیا با شهر دبی و «هواپیمایی اتحاد» می‌شناسند. این کشور هم مانند عربستان سابقاً از آمریکا خط می‌گرفت. امروز، اما ابوظبی در سیاست‌گذاری‌هایش منافع جمعی امارات را در نظر می‌گیرد.
استاندار تهران عنوان کرد: وضعیت نزولات آسمانی، نگهداشت آب، دبی سرچشمه‌ها، آب پشت سدها و چاه‌ها نشان می‌دهد با کسری آب مواجه هستیم، از اینرو عوامل متعددی از جمله مدیریت مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیرضروری اهمیت دارد.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از دخالت های کشورها و سفارتخانه ها علیه عراق و عراقیها پرده برداشت.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از دخالت های کشورها و سفارتخانه ها علیه عراق و عراقیها پرده برداشت.
دبیر مقدم گفت: هنگام عمل بلع، یکسری اعمال پشت سر هم اتفاق می‌افتد که مانع از ورود غذا به دستگاه تنفسی شود، در برخی از حیوانات، دستگاه تنفس و دستگاه گوارش از ابتدا از هم جدا هستند، اما در انسان، ابتدای مسیر دستگاه گوارش و تنفس با هم مشترک است. در واقع ارگانی که باعث می‌شود، هوا به مجاری تنفسی و غذا به مجاری گوارشی راه پیدا کند، حنجره است.
تیم ملی فوتبال ایران که باید کمتر از یک سال دیگر رویداد مهمی چون جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذارد در خواب زمستانی قرار دارد که ممکن است دیر بیدار شدن برایش تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
دبیر فدراسیون اسکی در مورد برنامه‌های این فدراسیون برای فصل زمستان توضیحاتی ارائه داد.
ماجرای نرخ دارو مانند فنری بود که طی حدود ۲۰ سال آن را دولت‌ها نگه داشته بودند و اجازه بالا رفتن به آن نمی‌دادند، اما همه می‌دانستند که این فنر دیر یا زود از جا در می‌رود.
بعد از برخورد سرد رئیس فدراسیون کشتی و حسن یزدانی در مراسم تقدیر از مدال‌آوران، دیروز جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر، حسن یزدانی و پدرش در محل فدراسیون کشتی انجام شد.
جمهوری اسلامی در واکنش به اظهارت اخیر رائفی پور و دبیر ستاد امر به معروف نوشت: چرا تریبون‌هاشان خاموش نمی‌شود؟ واقعا از تعجب، شاخ می‌روید بر سر عقلانیت که این قبیل جماعت را با سلام و صلوات، پشت تریبون می‌نشانند و به نتایج آن فکر نمی‌کنند.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
سران سه قوه باید بارها و بارها پشت تریبون از رفتارهای سلیقه‌ای اعلام برائت کنند تا این اتهام متوجه حاکمیت نشود. آیا کسی تا کنون هزینه ایجاد شده ناشی از اظهارات آقای هاشمی گلپایگانی را محاسبه کرده است؟
هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه یکشنبه شب خاصی را در سوپرلیگ این کشور پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ