آ. ا. ک آتن با یکی از دو بازیکن ایرانی خود دیدار مقابل پائوک را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف نساجی مازندران می‌رود.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
اسپانیول به دلیل گل مشکوکی به توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسیده خواستار برگزاری مجددا بازی با اتلتیکومادرید است.
گل دوم سپاهان با ضربه نیازمند شروع شد و با اشتباه سنگربان تیم حریف وارد دروازه نفت مسجد سلیمان شد.
رئال مادرید و چلسی مثل فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. رئال توانست چلسی را حذف کند و در نهایت قهرمان نیز شد.
سعید سحرخیزان با گلزنی برابر ویتنام جواز صعود ایران را امضا کرد.
کارلو آنچلوتی ادعای قبلی خود را تکرار کرد و گفت که در صورت تکرار نمایش بازی رفت، می‌توانند در نوکمپ به فینال کوپا دل ری صعود کنند.
تسخیر دژ آنفیلد اتفاقی بود که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 23/2022 رخ داد؛ جایی که رئال مادرید با 5 گل پرچم خود را در بندر مرسی ساید به اهتزاز درآورد.
حمید حاج ملک داور آتش نشان و اهل صومعه سرا برای دومین بار برای استقلال در فصل جاری سوت زد که هر دو بازی در استادیوم آزادی بود.
شهرت و محبوبیت لیونل مسی در دنیای فوتبال به حدی رسیده است که حریفان او در دیدارهای مختلف از بازی مقابل ستاره آرژانتینی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند.
داریوش شجاعیان می‌گوید در طول بازی بهتر است روی فوتبال تمرکز شود تا اعتراض به تصمیمات داور.
وزیر جهاد کشاورزی گفته است اگر میزان تقاضای محصولی بیش از عرضه باشد قاعدتا شاهد تفاوت قیمت از در کارخانه تا بازار خواهیم بود که هم اکنون این مسئله برای تراکتور وجود دارد.
دیدار تیم‌های لیورپول و وولوز در دور سوم جام حذفی انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید تا کار به دیدار تکراری کشیده شود.
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با همه توان در بازی مقابل تراکتور تلاش می کنیم با انجام فوتبال تاکتیکی و روبه جلو سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
هواداران تیم ملی عربستان با اعتراض در فضای مجازی، از تصمیمات متفاوت داوران در جام جهانی انتقاد می کنند.
اهمیت دیدار ایران و آمریکا کمتر از دیدار اسپانیا و آلمان نیست، و تقابل ایران و همتای آمریکایی اش با توجه به تنش سیاسی دو کشور طی سالیان متمادی، مورد انتظار فوتبال دوستان است.
مربی تیم فوتبال گل‌‍گهر سیرجان می‌گوید این تیم با ارائه یک بازی با کیفیت توانسته سه امتیاز را در سیرجان مقابل خط دفاعی منسجم ملوان نگه دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
سرمربی استقلال با دو تغییر در دقایق ابتدایی نیمه دوم، سعی در تغییر نتیجه و جریان بازی دارد.
اعلام یک پنالتی اجازه نداد دروازه‌بان جدید مس رفسنجان با کلین‌شیت نخستین بازی فصل را تمام کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۲۴۶ بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۱۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت پرستار خانگی بعد از مرگ پیرزن/ قتل زن شهرستانی در خانه اجاره‌ای/ کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس/ مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ/ پایان عربده کشی با شلیک پلیس تهران/ داستان ساختگی متهم به سرقت در دادگاه/ ماجرای تلخ کفش‌های چینی/ سرقت ۸ میلیاردی فامیل دور از خانه خانم مهندس
سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی ایران در نخستین بازی رسمی خود با تیم ایران، حامد حدادی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و ارسلان کاظمی را زمین فرستاد ولی بازنده از میدان خارج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ