اسپانیول به دلیل گل مشکوکی به توسط آنتوان گریزمان به ثمر رسیده خواستار برگزاری مجددا بازی با اتلتیکومادرید است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن یک بار دیگر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال با ایران روبرو شود.
درخواست مهاجم پرسپولیس برای انتقال به تراکتور
حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش‌های بلوکه شده این تیم صحبت کرد.
مهدی عبدی با پیشنهاد رسمی از تراکتور مواجه شده است.
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و رییس کمیته مسابقات خواستار ایجاد شرایط مناسب جهت حضور هوادران استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ازادی در دیدارهای خانگی شد.
خوسلو، مهاجم تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که چون روحیه بالایی داشت درخواست زدن پنالتی اول را کرده است.
روزنامه اسپورت اسپانیا مدعی شد باشگاه بارسلونا به ساموئل اومتیتی اعلام کرده هر چه زودتر مقصد بعدی خود را انتخاب کرده و بارسلونا را ترک کند.
مدیران یوفا درخواستی غیررسمی برای مقامات پرتغالی ارسال کرده‌اند تا میزبانی فینال لیگ قهرمانان را به جای استانبول برعهده بگیرند.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که مدتی است با حملات شدیدی در فوتبال اسپانیا روبرو است از مقامات این کشور خواست مجازات‌های سنگین‌ترین علیه نژادپرستی وضع کنند.
کارلو آنچلوتی از اینکه وینیسیوس به هدف اصلی اعتراضات در ورزشگاه‌های اسپانیا بدل شده، عصبانی است و درخواست کرد که به ستاره برزیلی کمی بیشتر احترام بگذارند.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
ولید الرکراکی، مربی مراکش، پاسخ انتقادات اروپایی ها از سبک بازی تیمش را با کنایه ای جالب به اسپانیا و تیکی تاکا داد.
از طرفی، ثوری با حضورش در اسپانیا، به اعضای تیم ملی بوکس جوانان ایران هم اعلام کرد وثیقه‌های میلیاردی را که از ورزشکاران بوکس بابت خروج از ایران اخذ کرده، پاره کرده است و همه آن‌ها می‌توانند در اسپانیا درخواست پناهندگی بدهند!
آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه شب گذشته به اسپانیا نباختند خوشحال بود و از هم تیمی اش در رئال خواست که ژاپن را در بازی بعدی ببرند.
وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و ابراز همدردی ملت و دولت اسپانیا با ملت و دولت ایران، بر ضرورت گفتگو تاکید کرد.
در فاصله هشت روز تا شروع مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، سفارت اسپانیا با کارشکنی درخواست روادید ملی‌پوشان کشورمان را رد کرد.
فیفا هنوز میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ را معرفی نکرده است. کشور‌های اوکراین، اسپانیا و پرتغال روز گذشته به صورت مشترک درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به فیفا ارائه دادند.
دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، می‌گوید علت درخواستش برای تعویض شدن در جریان بازی دیشب پرتغال و اسپانیا نه مصدومیت بلکه خستگی بوده است.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا امروز در گزارشی از احتمال شکایت باشگاه بارسلونا از فدراسیون فوتبال اروگوئه برای درخواست غرامت خبر داد.
هواداران تیم ملی اسپانیا از لوئیز انریکه می‌خواهند که بار دیگر سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، را به این تیم دعوت کند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مدیران منچستریونایتد به درخواست باشگاه بارسلونا به اسپانیا پرواز کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ انجام دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ