کارلو آنچلوتی ادعای قبلی خود را تکرار کرد و گفت که در صورت تکرار نمایش بازی رفت، می‌توانند در نوکمپ به فینال کوپا دل ری صعود کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپ کوتینیو، بازیکن برزیلی استون ویلا، در بازی مقابل اورتون مصدوم شد.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
هافبک نساجی به دنبال نمایش تاثیرگذار دوباره مقابل آلومینیوم اراک است.
روملو لوکاکو، مهاجم اینترمیلان،بعد از گلزنی مقابل بنفیکا اعلام کرد که راز شادی گل جنجالی خود را آخر فصل فاش خواهد کرد.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
نمای عقب با سبک جدید چراغ پشتی خودنمایی می‌کند. چراغ متصلی که در این مدل دیده می‌شود، از تکراری و کسل بودن خارج شده و حالت جدیدی دارد. گرافیک چراغ به شکل نقطه چین درآمده است.
پس از نمایش درخشان برابر فولاد، عارف آقاسی یک بار دیگر باید محمد محبی را مهار کند.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی نمایش خوبی در برابر قطر داشت و با یک گل پیروز شد.
برخی ناظران و تحلیلگران معتقدند که غرب در شرایط کنونی، به دنبال تکرار راهبرد‌های تقابلی پیشینِ خود در رابطه با شوروری، این مرتبه علیه ایران است. در واقع، جهان غرب با شناسایی این نکته که ایران نیز همچون شوروی از چالش "توسعه نامتوازن" رنج می‌برد، سعی در تکرار یک تجربه تاریخی در زمینه مواجهه خود با یک نظام سیاسی مخالف با هژمونی غرب و به طور خاص آمریکا دارد. رویکردی که البته اکنون نمود‌های عینی و عملیاتی خود را نیز علیه تهران به نمایش می‌گذارد.
گردهمایی جمعی نامأنوس با سیاست و فاقد گفتمان از فوتبالیست و بازیگر گرفته تا تجزیه‌طلب و سلطنت‌طلب در نمایشی تکراری از رسانه‌های غربی بیش از آنکه اثرگذار باشد به یک سیرک سرگرم‌کننده شبیه بود.
هافبک بازیساز پرسپولیس بعد از چند هفته غیبت در ترکیب این تیم، بازگشت موفقی به جمع سرخپوشان داشت.
مهدی مهدی‌پور می‌گوید در سه فصل اخیر تنها شش بازی را با حضور هواداران داشته است.
مدافع پیکانی‌ها بعد از 5 سال بار دیگر مقابل پرسپولیس در آزادی نمایش بی‌نظیری داشت.
پرسشی که از فرط تکرار، مسئولان را مجاب به واکنش کرد، به این صورت که هفته قبل خبر رسید «مرکزملی فضای مجازی» با نگارش نامه‌ای رسمی خطاب به «مارک زاکربرگ»، به سوءرفتار اینستاگرام اعتراض کرده و عطف مکاتبات رسمی پیشین با شرکت متا (مالک اینستاگرام، واتس اپ و...)، فرصت ۱۰ روزه‌ای را در اختیار آن شرکت قرار داده تا نماینده رسمی مسئولیت پذیر در ایران معرفی نماید.
مراکشی‌ها موفق شدند در یک نمایش برتر، شیاطین سرخ اروپا را شکست دهند و امیدها برای صعود را در جدال پایانی در بالاترین حد حفظ کنند.
کیهان نوشت: خانم بازیگر که سال‌هاست در حال تکرار یک نقش است و مدت‌هاست هیچ بازی درخشان و موفقیت‌آمیزی نداشته، این‌بار ضعیف‌ترین بازی خودش را در یک نمایش پیش‌پاافتاده و سطحی ایفا کرد!
امیر ارسلان مطهری اگر نمایش خوب خود در بازی با هوادار را تکرار کند و موجب پیروزی استقلال شود، می تواند به بازیکن محبوب ساپینتو تبدیل شود.
نمایش درخشان و پاس گل ستاره ایرانی فاینورد برای جلوگیری از باخت سنگین این تیم کافی نبود.
میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دماوند به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دماوند در روزهای آینده بورس است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ