عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار توییتی به موضع گیری درباره روند سیاسی عراق و تشکیل دولت جدید آن پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از اولین طرح فروش کامیونت آرنا پلاس در اسفندماه سال گذشته و تحویل نخستین سری این محصول در موعد مقرر و تیرماه امسال، ایران خودرو دیزل مرحله دوم فروش این کامیونت را از چهارم شهریورماه آغاز می‌کند.
دبیر شورای نگهبان گفت: مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس، طراحی‌های مخالفان نظام برای کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد.
یکی از مسئولان دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که آمریکا به دنبال صلح نیست و نظامیان آمریکایی در مرحله آتی از حملات نیروهای یمنی در امان نخواهند ماند.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه در شهریور ماه سامانه برای ۳ درصد از متقاضیان باقی مانده از دور دوم فعال می شود، گفت: در مورد مرحله سوم پس از اتمام دور دوم تصمیم گیری خواهد شد.
مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کوراش زنان آغاز شد.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه درسخنانی در مراسم بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض گفت: «امروز، روزی مهم در تاریخ روابط ایران و عربستان است. از حضور در کشور دوست و برادرمان عربستان بسیار خشنود هستیم. با برافراشته شدن پرچم ایران در عربستان و پرچم عربستان در ایران، همکاری دوجانبه میان دو کشور به اوج خود خواهد رسید. در مرحله آتی شاهد صفحه جدیدی از روابط دوجانبه و منطقه‌ای و همکاری‌های گسترده خواهیم بود.»
مرحله اول مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مناسب گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان به پایان رسید.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: وقت رسیدگی در مرحله بدوی برای خانم الهه محمدی ۸ خردادماه و نیلوفرحامدی ۹ خرداد ماه است و در روز‌های آتی دادگاه تشکیل و به اتهامات مطروحه با دقت کامل و سرعت مناسب رسیدگی می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران با سه تیم امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه شد و می‌شود انتظار 9 امتیاز از سه بازی مقدماتی را داشت.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر قایقرانی
منابع دیپلماتیک مصری به این سایت خبری گفتند که طی هفته آخر مارس، مذاکراتی بین مقامات امنیتی مصر و ایران برگزار شد و دو طرف امکان توسعه تدریجی روابط دوجانبه طی مرحله آتی را بررسی کردند.
به نظر می‌رسد انتخاب نهایی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی 2023 در دو تورنمنت رنکینگ‌دار باقی مانده اتحادیه جهانی صورت بپذیرد.
مرحله دوم لیگ اینلاین هاکی آقایان طی دو روز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت نخستین دوره رقابت های لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار از روز سوم پیگیری شد.
مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاه های کشور از شنبه آینده آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاه های کشور از شنبه آینده آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
پرداخت سود سهام عدالت برای سهامداران از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو زمان مرحله دوم سود سهام عدالت مشخص شده است. سهامداران چه زمانی منتظر واریز سود خود باشند؟
متا پلتفرمز شرکت مادر فیس بوک نهایی سازی بودجه چند تیم خود را به تعویق انداخته زیرا تصمیم دارد دوباره تعدادی از کارمندانش را اخراج کند.
قزوین- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: اجرای کالابرگ الکترونیک شامل ۲ مرحله است که مرحله نخست اجرای این طرح در استان قزوین آغاز شده است.
منچستریونایتد با کسب پیروزی 3-1 مقابل ردینگ، مرحله چهام اف‌ای کاپ را پشت سر گذاشت.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی بعد از مرحله تکمیل ابلاغ، در روزهای آتی به دادگاه اعاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ