یکی از مسئولان دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که آمریکا به دنبال صلح نیست و نظامیان آمریکایی در مرحله آتی از حملات نیروهای یمنی در امان نخواهند ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
منابع امنیتی عراقی از ستون نظامی حامل ادوات و تجهیزات نظامی آمریکایی خبر دادند که از عین الاسد به گذرگاه الولید رسیده است.
نگرانی تل‌آویو نسبت به گسترش توان موشکی مقاومت در کرانه باختری و هماهنگی میان حملات تروریست‌ها در سوریه و تقویت پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در این کشور محور روزنامه‌های عربی بوده است.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با انتقاد از حضور تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی در این کشور خواهان بیرون راندن این نیروها از عراق شد.
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که تداوم حضور نظامیان آمریکایی در این کشور به معنی پایان نیافتن عملیات تروریستی در عراق است.
اقتدار ایران باعث شده تا نظامیان آمریکا و سایر کشورها مجبور شوند هنگام عبور از خلیج فارس به زبان فارسی صحبت کنند.
سپاه پاسداران فیلم جدیدی از مواجه شناور‌های خود با ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده که در آن افسر سپاه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت خلیج فارس با نیروی دریایی سپاه است، به ناو آمریکایی تذکر می‌دهد منطقه را ترک کرده و از رفتاری که موجب ایجاد خطر و تنش می‌شود، خودداری کند.
اقتدار ایران باعث شده تا نظامیان آمریکا و سایر کشورها مجبور شوند هنگام عبور از خلیج فارس به زبان فارسی صحبت کنند.
سخنگوی جنبش نجباء عراق با انتشار توییتی اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اهدافی مشروع در عراق و منطقه هستند.
دبیرکل حزب آزادگان فرات عراق نسبت به اقدامات نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار هشدار داد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به افزایش اقدامات مشکوک نیروهای آمریکایی در مرزهای مشترک میان عراق و سوریه هشدار داد.
شبکه المیادین از حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه دیر الزور سوریه خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) برای کاهش میزان خودکشی در بین نظامیان آمریکایی به تکاپوی جدی افتاده است.
یک منبع سیاسی عراقی گفت که مواضع قاطعانه ای در قبال اظهارات اخیر نخست وزیر این کشور مبنی بر تداوم حضور نظامیان آمریکایی در عراق اتخاذ خواهد شد.
منابع سوری از مقابله ارتش سوریه با نظامیان آمریکایی در قامشلی خبر دادند.
حضور نظامیان آمریکا در بازی ایران و آمریکا به عنوان تماشاگر چالش آفرین خواهد شد.
ساکنان روستای ذبیان در حومه شرقی دیرالزور در اعتراض به جنایات شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا دست به اعتراض گسترده زدند.
پایگاه نظامیان آمریکایی در منطقه الشدادی در حسکه سوریه هدف قرار گرفت.
روزنامه واشنگتن اگزمینر در گزارشی با اشاره به حملات آمریکا به مقاومت در سوریه این تحرکات را بیهوده توصیف کرد و از تداوم حملات راکتی گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی خبر داد.
فرمانده تروریستهای آمریکایی به موضع گیری درباره حملات به نظامیان آمریکایی در سوریه پرداخت.
فرمانده تروریستهای آمریکایی به موضع گیری درباره حملات به نظامیان آمریکایی در سوریه پرداخت.
رسانه های آمریکایی از زخمی شدن چند نظامی این کشور در حملات راکتی چهارشنبه شب به دو پایگاه نظامی آمریکا در دیرالزور سوریه خبر دادند.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
سعید فارس السعید کارشناس مسائل امنیتی در سوریه، گفت: آمریکا ۳۰۰۰ هزار نظامی را در ۹ پایگاه نظامی خود در سوریه مستقر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ