رئیس سازمان بهزیستی گفت: مددکاری اجتماعی باید در اورژانس اجتماعی جدی گرفته شود و نظارت دقیقی بر رصدخانه آسیب‌های اجتماعی صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور سطح مبادلات تجاری فعلی میان دو کشور با وجود ظرفیت‌های موجود را قابل قبول ندانستن و بر ضرورت هدف‌گذاری افزایش یک میلیارد دلاری مبادلات تجاری ایران و بنگلادش در گام اول تاکید کرد.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارایه راه‌حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارائه راه حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
مولفان کتاب‌های درسی در میزگردی به چیستی هوش مصنوعی و ضروت توجه به آن پرداختند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح الزامات ورود فناوری های هوشمند به مدارس کشور گفت: استفاده از فناوری و تشکیل سامانه جامع برای ذخیره سازی داده ها در مدارس ضروری است.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور بابیان اینکه جمع آوری گیاهان مهاجم کاری بسیار هزینه بر است، گفت: طرح قرنطینه نباتی برای پیشگیری از ورود گیاهان مهاجم لازم الاجرا است.
کرمی گفت: درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران بااشاره به وضعیت آب وهوایی و بارش‌های جدید و سنگین برف درمنطقه تحت پوشش این شرکت برضرورت صرفه جویی درمصرف گازو برق در راستای کمک به پایداری شبکه تاکیدکرد.
رجبی مشهدی گفت:با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی برف و باران به کشور خبر می‌دهد،از هموطنان درخواست می‌کنیم باصرفه‌جویی درمصرف گاز وبرق به پایداری شبکه برق کمک کنند.
ضرورت ورود سریعتر به ۵G و پیاده‌سازی تجاری یوزکیس‌ها
قالیباف با اشاره به ضرورت توجه به فرصت‌ها گفت: پس از ورود به هر پدیده و اتفاقی، فرصت‌ها و تهدید‌هایی به وجود می‌آید و درست این است که مسئولان دو کشور، پارلمان‌ها، دولت‌ها و ملت‌ها بتوانند به نوعی عمل کنند که حداکثر استفاده از فرصت‌ها شود و تهدید‌ها نیز به فرصت تبدیل شود، در غیر این صورت فرصت‌ها را از دست می‌دهیم و همچنین فرصت‌ها به تهدید تبدیل خواهند شد.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
با ورود خودرو به بورس کالا، قیمت غیررسمی و آزاد خودرو کاهش یافته و خودروهای عرضه شده در بورس کالا، دیگر در بازار آزاد تقاضایی ندارد، اما برای کاهش بیشتر قیمت خودرو در بورس، ضرورت دارد مواردی در دستور کار باشد.
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
وجود منابع عظیم نفت و گاز در ایران اثرات جدی بر اقتصاد سیاسی کشور داشته است. به طور خاص، صادرات نفت خام از پیش از انقلاب، همواره نقش جدی در سیاست خارجی داشته است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تبعیضی میان صندوق‌های بیمه و بازنشستگی وجود داشته باشد و امیدواریم دولت بتواند یکپارچگی صندوق‌های بیمه‌ای را به نتیجه برساند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تاکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»
علی‌رغم تاکید مسئولان بانکی، خرید و فروش وام در برخی مناطق کشور و سوءاستفاده از تسهیلات بانکی ویژه زوج‌های جوان همچنان رواج دارد که در این خصوص ورود نهادهای نظارتی و برخورد با متخلفان بیشتر از گذشته ضرورت دارد.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه ضرورت انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب از داخل شهر اجتناب ناپذیر است اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.
گروهی از نمایندگان معتقدند: «مجلس به تیم مذاکره‌کننده اختیار تام داده است، بنابراین نیازی به تصویب توافق در مجلس نیست.» در نقطه مقابل نیز گروه دیگری از نمایندگان قرار گرفته‌اند که از ضرورت ورود هر نوع توافقی به صحن علنی مجلس مطابق قانون اقدام راهبردی سخن می‌گویند.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: اگر به محتوای نامه ارسالی این انجمن به وزارت صمت دقت شود، مشخص خواهد شد که مفهوم پیشگیری و چانه‌زنی در آن نهفته بوده و هرگونه برداشت مبنی بر تعطیلی ۳ ماهه کارخانه‌های فولاد را قویا تکذیب می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ