مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که همه چیز حاکی از ادامه حضور مهدی طارمی در پورتو است اما هنوز برای تمدید قرارداد توافقی حاصل نشده است.
سران پورتو می‌خواهند مهدی طارمی را حداقل یک سال دیگر در این تیم نگه دارند و او را متقاعد کنند قراردادش را تمدید کند.
مهدی طارمی مهاجم ایران که قراردادش با باشگاه پورتو فصل آینده به پایان می‌رسد بازهم به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ نداد.
وب سایت کووورة در گزارشی به پیش بازی دیدار اینتر و پورتو پرداخته و از امید‌های تیم پرتغالی به مهدی طارمی نوشته است.
سرمربی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون از مهدی طارمی و دو بازیکن دیگر پورتو به عنوان ستون فقرات این تیم یاد کرد.
طارمی علاقه ویژه‌ای به پورتو دارد و در لیگ پرتغال هم بخوبی جا افتاده و به افتخارات بسیاری دست یافته. به همین دلیل او بی‌میل نیست قراردادش را با پورتو تمدید کند
روزنامه آبولا در خبری از تمدید قرارداد مهدی طارمی در آینده ای نزدیک خبر داد.
باوجود سر و صدای زیادی که از تمایل باشگاه های انگلیسی برای جذب مهدی طارمی به گوش می‌رسید، این مهاجم ایرانی با افزایش قابل توجه مبلغ پیشنهادی، قراردادش را با پورتو تمدید می‌کند.
قرارداد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو پس از بازی بعدی این تیم در هفته آینده تمدید خواهد شد.
روزنامه اوجوگو خبر داد که باشگاه پورتو درهای خروج را به روی مهدی طارمی بسته است.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود نوشت که پورتو قصد دارد برای تمدید قرارداد طارمی، هفته آینده جلسه‌ای را با ایجنت او برگزار کند.
روزنامه آبولا در شماره امروز خود نوشت که پورتو قصد دارد برای تمدید قرارداد طارمی، هفته آینده جلسه ای را با ایجنت او برگزار کند.
در شرایطی که گفته می‌شود مهدی طارمی بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است، یک روزنامه پرتغالی از احتمال تمدید قرارداد مهاجم ایران خبر داد.
در حالی که در روزهای اخیر گفته می‌شد باشگاه آرسنال به جذب مهدی طارمی علاقه دارد اما باشگاه پورتو پرتغال تمرکز خود را روی تمدید قرارداد مهاجم ایران گذاشته است.
رسانه‌های پرتغالی ماه گذشته ادعا کردند که آرسنال هنوز یکی از باشگاه‌هایی است که می‌تواند به دنبال امضای قرارداد با طارمی در ژانویه باشد.
رقیبان او را غواص (شیرجه‌زن) و متقلب (برای گرفتن پنالتی) خطاب می‌کنند. او در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر تلاش برای گرفتن پنالتی و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما بسیار بیشتر از بازیکنی است که پنالتی می‌گیرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که با درخواست تمدید قراردادش از سوی این باشگاه مواجه شده، این بحث را به بعد از جام جهانی قطر موکول کرده است.
رسانه کالچو مرکاتو ایتالیا خبر داد که باشگاه پورتو در حال مذاکره برای تمدید قرارداد طارمی تا سال ۲۰۲۶ است.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
باشگاه پورتو برای تمدید قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی اش وارد عمل شد.
ظاهراً پورتو اقدامات را برای تمدید قرارداد مهاجم ۳۰ ساله و ایرانی خود آغاز کرده است.
در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم پورتو باقی مانده است، باشگاه پرتغالی به دنبال تمدید قرارداد او است. خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرده است.
در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم پورتو باقی مانده است، باشگاه پرتغالی به دنبال تمدید قرارداد او است. خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا اعلام کرده است.
کاپیتان سابق پورتو، مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم را یکی از بهترین خرید‌های چند سال اخیر در پرتغال دانست و تاکید کرد که او در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال پرتغال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ