لیونل مسی، آرژانتینی ستاره پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا با ناکامی بی سابقه‌ای در دوران حرفه‌ای خود مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
رئیس گروه توسعه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی استان یزد گفت: میانگین پهنه‌ای دمای هوای یزد در تیرماه امسال به ۳۱.۸ درجه سلسیوس رسید که دومین تیرماه گرم این استان در ۷۲ سال اخیر است.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از تمایل همبازیانش برای کسب قهرمانی صحبت کرد.
تیم آلمان شرقی در دومین سال پیاپی بالاتر از بایرن جام گرفت
هوادار در دیدار پایانی خود در ماراتن فرسایشی خلیج فارس موفق به تساوی برابر ذوب آهن در اصفهان شد و فصل را با یک امتیاز خارج از خانه و قرار گرفتن در رده دهمی به پایان رساند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، پیش بینی قیمت طلا، پیش‌ بینی بورس فردا ، خبر‌های موثر بر بورس فردا ، مجمع توریل ۱۴۰۲ | آیا عرضه اولیه زیرمجموعه‌ها در راه است؟، گزارش بازار اختیار معامله ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سلتیک در چهار هفته مانده به پایان لیگ اسکاتلند، توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان شود. حالا این تیم باید قدم آخر را برای کسب سه‌گانه بردارد.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
ابراهیمی تولد دومین گوساله در فاصله کمتر از ۱۵ روز در این منطقه را برآیند ایجاد محیط امن و ایمن برای این گونه در معرض انقراض دانست و گفت: همه تمهیدات برای فراهم شدن فضایی آرام توام با شرایط مناسب زیستی در پهنه تکثیر و پرورش گوزن زرد ایرانی در ارسنجان ایجاد شده است.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، در جریان رویارویی با ناپولی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را دست داد.
مالزی قصد دارد از سال آینده دومین شبکه نسل پنجم خود را با هدف از بین بردن انحصار مخابراتی راه اندازی کند.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز یازدهم فروردین با میانگین ۸۲ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
تمرین ۸۰ دقیقه‌ای پرسپولیس امروز در ورزشگاه کاظمی در غیاب ملی‌پوشان برگزار شد.
شاخص کیفیت هوا در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۴۶ و بازه پاک قرار داشته است.
با اشتباه مرگبار مارکو وراتی قفل دروازه پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ شکست تا برای دومین سال پیاپی یک ایتالیایی عامل حذف این تیم لقب بگیرد.
برای دومین سال متوالی هیچ بازیکنی از بارسلونا در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت.
گراهام آرنولد، قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر با استرالیا تمدید کرد و سرمربی تیم ملی این کشور باقی ماند.
سایپاپرس در آذرماه سال جاری توانست با تولید یک میلیون 871 هزار قطعه و مجموعه، برای دومین بار در سال جاری رکورد 5 سال خود را بشکند.
ایرانسل برای دومین سال پیاپی، حامی ورزش هندبال ایران شد.
ایرانسل برای دومین سال پیاپی، حامی ورزش هندبال ایران شد.
ایرانسل با امضای یک قرارداد، برای دومین سال متوالی حامی رسمی پرسپولیس شد.
حذف ناباورانه آلمان از جام جهانی قطر، روزهای تلخ ژرمن ها در جام جهانی روسیه را تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ