در حالی که از تن ماهی به عنوان غذای عموم جامعه یاد می شود، افزایش بی رویه قیمت این محصول منجر به حذف کامل از سبد مصرفی خانوار و تبدیل این کالا به یک محصول لاکچری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
کوکو تن ماهی غذایی لذیذ و خوشمزه است که با مواد غذایی کمی تهیه می شود و می تواند بسیار به صرفه و اقتصادی باشد.
در این ویدئو می توانید مهارت شگفت انگیز و تماشایی یک آشپز کره ای در برش زدن ماهی تن غول پیکر 600 پوندی را ببینید.
این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
تن ماهی به همراه تخم مرغ به هیچ وجه ترکیب مناسبی نیست! حتی در طب سنتی نیز گفته شده که از مصرف ماهی و تخم مرغ اجتناب کنید.
در این ویدئو نحوه قطعه قطعه کردن ماهی تن را می‌بینید. بعضی قطعات را با ساتوری شبیه شمشیر سامورایی می‌برند.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
تبریز- سرپرست مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: برای تولید یک کیلوگرم گوشت گوساله ۱۵ هزار لیتر آب، گوشت مرغ چهار هزار لیتر آب و ماهی ۴۰۰ لیتر لازم است.
املت تن ماهی یکی از انواع املت‌های خوشمزه ایرانی است که از ترکیب تن ماهی با گوجه فرنگی، تخم مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف هشت تن و ۵۱۹ کیلوگرم سفره ماهی فاقد مجوز لازم از کامیون یخچال‌دار محور سرخه-سمنان خبر داد و گفت: فرد خاطی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
توپک سیب زمینی و تن ماهی یکی از انواع خوشمزه فست فودهاست که ظاهر زیبایی دارد و از ترکیب سیب زمینی با تن ماهی، تخم مرغ، سس مایونز و... تهیه می‌شود.
امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
املت تن ماهی یک غذای بسیار سریع و خوشمزه است که می‌توانید آن را در روز‌هایی که مشغله زیاد کاری دارید درست کنید و از خوردنش لذت ببرید.
ساندویچ تن ماهی یکی از انواع ساندویچ‌های سرد است که از ترکیب تن ماهی با خیارشور، سیب زمینی، ذرت، شوید و سس مایونز تهیه می‌شود.
یکی از رستوران های دارای ستاره میشلن توکیو این ماهی تن بلوفین 212 کیلویی را خرید.
شوید پلو قالبی با تن ماهی نوعی پلوی مخلوط است که از ترکیب برنج با شوید، تن ماهی، پیاز داغ و... تهیه می‌شود و یک غذای بسیار آسان، کم هزینه و خوشمزه است.
اهواز- سرپرست اداره کل شیلات خوزستان با اشاره به گسترش طرح‌های شیلات در استان به ویژه در شهرستان آبادان گفت: تولید ۵ هزار تن ماهی باس دریایی آسیایی در استان پیش بینی شده است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: برای اولین بار مجوز پرورش ۵۰۰ تن ماهی در قفس در آب‌های ساحلی خوزستان صادر شده و در مجموع ظرفیت تولید در استان به بیش از ۹هزار تن است.
نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران ضمن اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار در مورد قیمت کنسرو تن ماهی هنوز تصمیم نگرفته است، از کاهش تولید تن ماهی از ۶۵۰ میلیون عدد در سال به ۲۵۰ میلیون عدد خبر داد.
سالاد تن ماهی از ترکیب موادی مانند تن ماهی با خیار شور، پیازچه، کرفس و سبزیجات تهیه می‌شود و یک غذای کامل و مقوی است.
مشهد ـ معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۰ هزار کیلوگرم گوشت ماهیان خاویاری در مزارع پرورش ماهی سبزوار، تولید و روانه بازار شده است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته قرار است امسال ۵۰۰ تن ماهی قزل‌آلای رنگین کمان در مزارع گرمابی تولید شود.
آزادسازی صادرات دام زنده، مرگ ۸ هزار تن ماهی بر اثر سیل اخیر و وجود ۴۰۰ دشت ممنوعه در کشور از جمله مهم ترین اخبار کشاورزی در هفته جاری است.
رئیس سازمان شیلات ایران از خسارت ۸۰۰ میلیارد تومانی سیل به مزارع پرورش ماهی خبر داد و گفت: در جریان سیل اخیر ۸ هزار تن ماهی را از دست دادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ