سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ دلایل انتخاب ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تازه وارد تیم فوتبال سپاهان می‌گوید برای قهرمانی باید از هفته ابتدایی بدون اشتباه عمل کنند.
دکلان رایس پس از رسمی شدن انتقالش به آرسنال در مورد دلایل انتخاب این تیم صحبت کرد.
مدیر تورنمنت‌های فیفا دلیل انتخاب ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را تشریح کرد.
مدیرعامل باشگاه نساجی به تشریح دلایل انتخاب سرمربی جدید این تیم پرداخت.
مدیر طرح‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش به دلایل انتخاب ناوشکن دنا برای ماموریت دور دنیا اشاره و تاکید کرد: پیش از این ناوهای مختلف مسیرهایی را رفته بودند فقط دنا چنین کاری نکرده بود.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال دلایل انتخاب پیام حیدری برای قضاوت دربی را تشریح کرد و گفت: امیدوارم آبروی من، جامعه داوری و تیم داوری به حراج نرود.
رئیس فدراسیون جودو گفت: با توجه به جلساتی که در کمیته ملی المپیک داشتیم، حضور تیم‌های ملی جودو زنان و مردان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو قطعی است.
سرمربی سابق تیم ملی ایران عقیده دارد کانادا به‌زودی به کشوری قدرتمند در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود و این یکی از دلایل اصلی انتخاب این کشور برای ادامه دوران مربیگری‌اش بوده است.
عضوهیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به دلایل انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، گفت: در لیگ بازیکنان جوانی داریم که حضورشان در تیم ملی الزامی است!
سه دلیل مهم ثابت می‌کند که بدترین زمان برای خرید یک آیفون ۱۴ جدید (زرد) است و این دلایل آیفون ۱۳، آیفون ۱۵ و آیفون SE ۴ هستند.
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه ۲.۵ میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه 2.5 میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم را تشریح و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
داور مسابقات مستر المپیا در برنامه رسمی از رقابت‌ها به بیان دلایل قهرمانی چوپان در این دوره از مسابقات پرداخت.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
آیمریک لاپورت، مدافع تیم ملی اسپانیا، در مورد دلایل انتخاب بازی برای این تیم به جای فرانسه حرف زده است.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در مورد دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرده است.
قطر پس از میزبانی جام جهانی، میزبان جام ملت‌های آسیا نیز شده و رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برخی دلایل این انتخاب را ذکر کرد.
رییس کمیته داوران روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال آتی را تشریح کرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی برای سال آتی را تشریح کرد.
تیم ملی ایران امروز در حالی مقابل سنگال به میدان خواهد رفت که برد مقابل اروگوئه توانسته بخش زیادی از دلایل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را توجیه کند.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ