نمادهای شاخص ساز و بزرگ مثبت و نمادهای کوچک در معاملات امروز منفی معامله شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان عملیات جسورانه یک فلسطینی در قلب تل آویو را نشانه شکست امنیتی بزرگ نهادهای نظامی رژیم صهیونیستی توصیف کردند.
امروز شاخص کل با خبر دولت مبنی بر پافشاری بر نرخ خوراک ۷۰۰۰ تومانی با افزایش عرضه مواجه شد.
امروز شاخص کل بورس با یک بازگشت خوب مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت سبز رنگ بودند.
امروز شاخص کل به شدت منفی بوده و نزدیک به 90 درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند اما با این وجود برخی از نمادهای بورسی وضعیت مناسبی داشتند.
امروز بازار سرمایه از یک صعود به یک نزول تغییر جهت داد اما نمادهای پرتقاضای نیز در بازار با عرضه مواجه نشدند.
امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از ۳۰ هزار واحدی مواجه شده ولی برخی از نمادها در امروز وضعیت خوبی داشتند.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما بازار شاهد نمادهای با تقاضا بود.
امروز با وجود این که شاخص کل بورس ریزش را تجربه کرده و عقب نشینی کرد اما باز هم نمادهایی دارای وضعیت مثبت بودند.
امروز بورس با وضعیت مثبت مواجه شده اما در انتهای معاملات عرضه افزایش یافت.
نهادهای حقوقی و حامیان ملت فلسطین در نظر دارند راهپیمایی بزرگی را در شهر شیکاگو در محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه جنین و در حمایت از ملت فلسطین برگزار کنند.
امروز بازار سرمایه وضعیت بهتری نسبت به هفته قبل داشت و شاخص کل بورس با رشد مواجه شد.
امروز بورس به طور عجیبی برای دومین روز متوالی قرمز رنگ شده و رکورد ریزش های بورس با این ریزش ۱۲۵ هزار واحدی زده شد.
امروز مطالبی همچون جزئیات ریزش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی بورس | نماد‌های ریالی بورس را بخریم یا نماد‌های دلاری، چند خبر مهم از چند نماد بانکی،  سهام بزرگ بورس را بخریم؟، کدام نماد‌ها مشمول گره معاملاتی شدند؟، خودروی ۷۰۰ میلیون تومانی در بازار، ارزش سهام عدالت کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مراسم قرعه کشی طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
اندازه نهادهای انقلابی در اقتصاد ملی با وجود تأثیرات بزرگ رو به کاهش است.
سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به مسابقات مینی فوتبال جام‌ محلات و مسابقات کارکنان دولت گفت: موفق به جلب مشارکت گسترده دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف شدیم.
امروز مطالبی همچون حباب سکه بزرگ تر شد، یورو توافقی در کف کانال 35 هزار تومان، ارزش سهام عدالت در اولین روز آذرماه چقدر شد؟، ترین های بورس امروز، انبار کدام صنایع بورسی خالی است؟، خبری مهم برای نمادهای گروه محصولات کاغذی، حجم مبنای کدام نمادها حذف می شود؟، افزایش سرمایه جذاب ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پرونده اختلاس بزرگ بازار سهام در دادسرای ویژه جرایم اقتصادی تشکیل شده است. پرونده‌ای که بنا به برخی شنیده‌ها، میزان تخلفات آن از دو هزار میلیارد تومان فراتر می‌رود. این پرونده که مربوط به یک کارگزاری مطرح بورس است، به لحاظ مالی ابعاد پیچیده‌ای دارد و مشتریان کارگزاری متوجه وقوع تخلفات شده و مراتب را به نهادهای ناظر اطلاع داده‌اند.
اینکه مجموعه بزرگی مانند مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر به صورت دائم در حال وضع قانون باشند این خود باعث مشکلاتی خواهد شد که یک نمونه آن این است که مردم دائم متخلف هستند و هرکاری که انجام دهند با یک قانون معارض خواهد بود و تخلف از یک قانون محسوب می‌شود.
وزیر بهداشت عراق، گفت که مهم ترین چالش پیش روی این کشور تغییرات اقلیمی است که به خطری جدی تبدیل شده و یکی از نمودهای آن طوفان های گرد و غبار است.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.
پس از خبرهای فراوان پیرامون واریز سود سهام عدالت در سال جاری، سرانجام زمان واریز این سود مشخص شد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟
خرید قبر در بهشت زهرا (س) تهران چقدر تمام می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ