بر اساس آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور تا روز هفتم آبان ماه میزان کل حجم آب در مخازن سد‌های کشور به حدود ۱۷.۹۵ میلیارد مترمکعب رسیده است، در واقع در زمان حاضر حدود ۳۶ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور پُر و ۶۴ درصد ظرفیت مخازن سد‌ها خالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: خرید تضمینی گندم در استان آذربایجان شرقی در ۶۵ مرکز خرید گندم از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: خرید تضمینی گندم در استان آذربایجان شرقی در ۶۵ مرکز خرید گندم از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشت.
امروز شاخص کل به شدت منفی بوده و نزدیک به 90 درصد نمادهای بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند اما با این وجود برخی از نمادهای بورسی وضعیت مناسبی داشتند.
با همکاری مناسب بیش از ۶۰ درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر ۱۲۰ مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.
رودسر- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به برداشت ۶۴ هزار تن برگ سبز چای از باغات شمال گفت: ۵۳ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
اجبار به ۶۰درصد بازی خارجی‌های بنجل در لیگ ایران
میزان مشارکت مردمی در رقابت ریاست جمهوری ترکیه ۸۶.۹۹ درصد یا به عبارتی ۵۵.۸ میلیون از ۶۴ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۶۵۱ واجد شرایط رای دادن رای اعلام شده است.
در تاریخ ۱۰۰ ساله جمهوری ترکیه، تنها ۲ بار میزان مشارکت مردم ترکیه از ۷۰ درصد پایین آمده و روی عدد ۶۴ درصد ایستاده است.
درآمدهای بودجه فدرال روسیه از نفت و گاز در آوریل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴ درصد و در مقایسه با مارس، ۵.۹ درصد کاهش یافت.
نشریه ساندی‌تایمز ثروت شخصی پادشاه جدید انگلیس را ۶۰درصد بیشتر از ملکه الیزابت برآورد کرد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۱۱۱۷ واحدی معادل ۰.۹۴ درصد، به رکورد جدید ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۶۴ واحد رسید. آیا فردا شاهد رکورد‌های جدید خواهیم بود؟
آیت الله فاضل لنکرانی ابراز داشت: خط فقر در سال جاری خیلی بالاتر آمده، چون درآمد نوع مردم بالاتر نیامده، ما به طبقه سرمایه‌دار که شب می‌خوابند و صبح برمی‌خیزند و درآمدشان به صورت نجومی بالا می‌رود کار نداریم، ولی نوع مردم این چنین‌اند، یک مطلبی مطرح است که ما امروز در جامعه قشر متوسط نداریم، اگر سال گذشته ۶۴ درصد مردم قشر متوسط جامعه بودند الآن ۲۴ درصد شده است، یعنی غالب مردم در خط فقر قرار گرفته‌اند.
مطابق با گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، تا دی ماه سال جاری حدود ۶۴ درصد از منابع درآمدی پیش‌بینی شده از محل فروش نفت و فرآورده های نفتی محقق شده است.
نزدیک دوسوم از مردم، یعنی حدود ۶۴ درصد از مشترکان گاز کشور، مصرفی متعارف و بهینه در منازل خود دارند و مشکل اصلی مصرف بالای گاز در خانه‌ها را باید در میزان مصرف یک سوم باقی مانده مشترکان، یعنی حدود ۳۶ درصد از مشترکان جستجو کرد.
حدود دو سوم مجارستانی‌ها با تصمیم اتحادیه اروپا برای بلوکه کردن بودجه تخصیصی به این کشور مخالف بوده و این بلوک را به اتخاذ سیاست دوگانه علیه بوداپست متهم کردند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه حدود ۲۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۴ درصد در دست ساخت قرار دارد.
علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در چند ماهه ابتدایی سال ۳۲.۱ میلیارد دلار معامله ارز در این سامانه انجام شده که ۶۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
شاخص کل در انتهای معاملات امروز با رشد به جایگاه یک میلیون و 414 هزار واحد رسید.
جدیدترین آمار رسمی اعلامی از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که از ابتدای سال آبی جاری (آغاز مهر ۱۴۰۱) تا روز بیست‌ویکم آبان‌ماه، میزان ورودی آب به سد‌های کشور به یک‌میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون مترمکعب رسید.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همزمان با هفته دولت اعلام کرد که در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، شاهد افزایش ۶۴ درصدی درآمد صادرات گاز و بهره‌برداری از ۵۰۳ کیلومتر خطوط انتقال گاز جدید بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ