رسانه‌ها در موقعیتی نیستند که مستقلا بتوانند مسئولیت یک عملیات تروریستی را متوجه کسی بکنند. ما در این مورد، بیشتر و پیشتر از همه چیز به آنچه توسط منابع رسمی منتشر می‌شود متکی هستیم. با این وجود همیشه ادعاهایی وجود دارد که با اندکی جست‌وجو می‌شود در مورد صحت آن‌ها به نتیجه رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه سرویس ابرهای عمومی امنیت داده‌های کسب‌وکارها را تا حد قابل‌قبولی تامین می‌کنند، اما حساسیت برخی نهادها و کسب‌وکارها بر داده‌های‌شان، همچنین تمایل آن‌ها به داشتن منابع سخت‌افزاری اختصاصی، منجر به توسعه و پیاده‌سازی سرویس ابرهای خصوصی شد.
اگرچه فدراسیون تیروکمان مرحله دوم همکاری با مربی کره‌ای را پس از اما و اگرهای بسیار آغاز کرد اما به نظر می‌رسد این فدراسیون نسبت به تمدید دوباره قرارداد بی میل نیست.
حواشی و اتفاقات هفته اول رقابت های لیگ برتر در همان اولین ساعات با مشت آهنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
اداره ناظر حریم خصوصی فرانسه با اطلاع از پروژه «ورد کوین» سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی اعلام کرد قانونی بودن جمع آوری داده های بیومتریک توسط آن پرسش برانگیز است.
تیم ملی والیبال ایران برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال برابر تیم والیبال هلند که در جایگاه هشتم قرار دارد، محکوم به برد است.
تصاویری از پیگیری قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را مشاهده می کنید.
اصفهان - اجرای طرح سافاری پارک در اصفهان برای رونق گردشگری در حالی بی نتیجه مانده که اما و اگرها در خصوص فعالیت باغ وحش صفه که به پارک آموزشی حیات وحش تبدیل شده، ادامه دارد.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال در حالی قرار است فردا با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شود که شاید کار قهرمانی لیگ به اما و اگرهای هفته بیست‌وپنجم کشیده شود.
اواخر هفته گذشته جزئیاتی از رأی دادگاه بدوی چند نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر در ایران در رسانه‌ها منتشر شد. از‌جمله اینکه «بهناز میرمطهریان» همسر احسان پیربرناش از محکومیت همسرش به ۱۸ سال زندان خبر داد که ۱۰ سال آن قابل اجراست.
برگزاری جام باشگاه‌های کشتی جهان در سالجاری مدتهاست با اما و اگرهای فراوانی روبروست و همچنان در آستانه لغو قرار دارد.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
وزیر صمت گفت: اگرچا حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی منجر به بروز برخی از مشکلات شد اما بحران به وجود نیاورد؛ این دوران گذار را هم پشت سر می گذاریم.
کمتر از ۱۰ رور تا شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده و پخش مسابقات تیم ملی ایران در سینما‌ها با، اما و اگر‌ها و تردید‌هایی در فضای رسانه‌ای همراه شده، این در حالی است که آخرین پیگیری‌ها، بر تصمیم به پخش مسابقات با بلیتی بالاتر از قیمت معمول سینما‌ها دلالت دارد.
محدود کردن نیازهای اجتماعی زنان به حجاب، حربه دشمنان است تا آنها را از اولویت های اصلی دور کنند؛ نمونه این رفتار دوگانه انتقاد به لباس یگان ویژه زنان است!
علیرغم پیشرفت‌های بزرگ صورت گرفته فناوری بارورسازی ابرها هنوز یک صنعت خاص است و راه حل معجزه آسایی را ارائه نمی‌دهد.
علیرغم پیشرفت‌های بزرگ صورت گرفته فناوری بارورسازی ابرها هنوز یک صنعت خاص است و راه حل معجزه آسایی را ارائه نمی‌دهد.
با توجه به اینکه دولت سیزدهم خود را مردمی می‌داند و اعلام کرده است که تصمیمی برخلاف منافع ملی نخواهد گرفت، انتظار عموم از دولتمردان اینست که به، اما و اگر‌ها پایان دهند و تا دیرتر نشده درباره به فرجام رساندن توافق برجامی و رفع تحریم‌ها تصمیم قطعی بگیرند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی عملکرد دولت ها بیانگر این است که ما در اجرای عدالت واقعی اما و اگرهای فراوان داریم.
خداآفرین- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اما و اگرهای مطرح شده در مورد رانش زمین پیشنهادی مسکن ملی شهر خمارلو، گفت: صحت و سقم این موضوع با آزمایش مکانیکی خاک بررسی می شود.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته شاهد تداوم روند افزایشی شاخص ارزی بودند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار متشکل ارزی به کانال بالاتر صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ