ایران خودرو امروز ۸ آبان ماه ۲۰۰ دستگاه هایما اس۷ مشکی و ۵۰ دستگاه اس۷ مشکی سفارشی را در بورس کالا عرضه نمود. خریداران امروز هایما چقدر سود کردند؟ و این محصول با چه قیمتی معامله شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
سامانه یکپارچه فروش خودرو برای انتخاب پنج اولویت خودرویی برای متقاضیان فعال شده است.
۲۳۰ تحلیلگر بازار سرمایه در یک نظرسنجی شرکت کرده اند و به ۱۲ پرسش کلیدی بورسی پاسخ داده اند. از جمله این پرسش‌ها این است که بورس در سال ۱۴۰۲ چقدر سود می‌دهد و بیشترین سوددهی در کدام فصل اتفاق می‌افتد؟
عرضه خودرو در بورس کالا ابتکاری منحصر به فرد برای بازار خوردو در سال ۱۴۰۱ بود. ابتکاری که بیش از پیش، شفافیت را برای این بازار به ارمغان آورد. سود دولت از این عرضه چقدر بود؟
۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ مجمع دو صندوق پالایشی یکم و دارا یکم برگزار شد و حال با اطلاعیه منتشره در سامانه کدال برای دومین بار نماد پالایش مجمع برگزار می کند. تاریخ مجمع پالایش چه زمانی است؟
بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده است.
بسیاری از مخاطبان خبرگزاری مهر در کامنت ها خواستار پیگیری نحوه واریز سود خود شده بودند.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
امروز نیز با افزایش شاخص کل و نمادهای شاخص ساز ارزش سهام عدالت افزایش یافت.
امسال سود سهام عدالت که بیشتر از ۱۰ سال است مهمان اقتصاد ایران شده، دو برابر سال گذشته و در دو مرحله واریز خواهد شد.
قیمت دستوری پژو ۲۰۷ دستی در کارخانه حدود ۲۱۰ میلیون تومان است اما دیروز در بورس حدود ۳۴۳ میلون تومان فروخته شد که یعنی خودروساز حدود ۱۳۳ میلیون تومان روی هر دستگاه سود کرد.
بسیاری از سودهای سهامداران در سال های گذشته در حساب شرکت ها باقی مانده بود که از ابتدای امسال تصمیم گرفته شد که این سودها به حساب سهامداران واریز شود. تا پایان هفته دوم آبان ماه چقدر سود سنواتی پرداخت شد؟
۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری تولیدی آرین پارس موتور در بورس کالا فروخته شد. خریداران لاماری ایما چقدر سود کردند؟
تاکنون ۱۲ نماد در سال جاری عرضه اولیه شده اند. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده امسال تاکنون از زمان عرضه چگونه بوده است؟ کدام نماد بازدهی بهتری داشته است؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، با رشد شاخص ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، رسوب سود سهامداران در جیب این غول‌های بورسی، جو بایدن قول داد عربستان مجازات خواهد شد؛ احتمالات چه خواهد بود؟!، کدام دارایی‌ها بعنوان پوشش تورمی در آمریکا عمل کردند؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
هر باشگاهی که بازیکن ملی‌پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تلاش بر این است که با رعایت ملاحظات نرخ سود بین بانکی نوسانات زیادی نداشته باشد. این هفته نرخ سود بین بانکی چقدر اعلام شد؟
با توجه به اظهارات دستیار رئیس سازمان بورس، به نظر می‌رسد که برای سال ۱۴۰۱ نیز، دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی حدود یک میلیون تومان و دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیون تومانی، حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت کنند.
الاهلی برای فروش قرضی قایدی به استقلال ۱.۱ میلیون درهم دریافت کرده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با تلویزیون پرتغال توضیحاتی درباره دلیل انتخاب سپاهان و همینطور ملاقات با ساپینتو سرمربی استقلال داشته است.
مهاجم باتجربه استقلال می‌تواند تیمش را در مصاف با سپاهان در هفته نخست لیگ برتر همراهی کند.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: علی رغم آثار غذایی جنگ اوکراین برای دنیا در کشور با کمبود مواد غذایی مواجه نشدیم.
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی برابر سپاهان است بازی در هفته اول یا آخر نباید برای آنها فرقی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ