هدر زی لیونز، روانشناس، می‌گوید: «انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و به طور غریزی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. در عین حال، مهم است که یاد بگیریم چگونه زمان تنهایی را در دوره‌های طولانی تحمل کنیم و حتی قدر آن را بدانیم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواپیما گرچه یکی از سریع ترین راه ها برای سفر است، اما ممکن است همیشه برای شما و بدن تان راحت نباشد، امری که دلایلی برای آن وجود دارد.
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
رئیس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی از انعقاد توافقنامه‌های ایجاد دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی در ۹ استان خبر داد.
امروز در مورد Galaxy Tab S۹+ و Galaxy Tab S۹ Ultra صحبت می‌کنیم، دو تا از سه تبلتی که باید از خانواده S۹ تشکیل شوند (سومین مدل S۹ وانیلی است). از طریق یک گواهینامه جدید TUV، اکنون می‌دانیم که سه نسخه از هر کدام وجود خواهد داشت.
قند خون خود را کنترل کنید و دستورالعمل‌های پزشک خود را برای مدیریت سطح قند خون خود دنبال کنید. دارو‌های خود را طبق دستور پزشک خود مصرف کنید. در صورت نیاز از تیم درمان دیابت خود کمک بخواهید.
شاهرود- تصادف یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جا گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
از روز شنبه تا سه‌شنبه (۶ تا ۹ خرداد) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود.
سلامتی برای همه ما بسیار مهم است، اما متاسفانه بسیاری از ما به دلیل شلوغی‌های روزمره و فشارهای کاری، به سلامتی خود بی‌توجهی می‌کنیم. در این مقاله به بررسی چند راه ساده برای رسیدن به سلامتی با حداقل تلاش می‌پردازیم.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم بر جا گذاشت.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم برجای گذاشت.
با خواب مانند یک دوست رفتار کنید یک فهرست تک موردی برای انجام کار‌های تان تهیه کنید و راه‌های غیرمنتظره دیگری برای بهبود زندگی خود داشته باشید.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
عضو هیأت علمی مرکزتحقیقات راه،مسکن وشهرسازی با اعلام اینکه حرایم گسلی ۹ شهر درحال تدوین است برهمراهی سازمان مدیریت بحران کشوربرای انجام مطالعات کاهش مخاطرات فرونشست وزلزله طبق قانون تاکیدکرد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت استقلال در هفته‌های گذشته ترکیب ثابت این تیم برابر حریفان بوده است، گفت: استقلال باید راه خوبی را برای عبور از دفاع پیکان پیدا کند.
افزایش ظرفیت ‌تولید گاز درپالایشگاه چهارم پارس جنوبی،ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی راه اندازی می‌شودو کاهش ۹ درصدی بارندگی در بلندمدت ازمهمترین اخبار آب وانرژی در هفته جاری بودند.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
امام جمعه موقت تهران گفت: حماسه ۹ دی فراموش شدنی نیست و در آن روز یک بار دیگر استحکام بین امام و امت نشان داده شد.
این مهدی ترابی است که دست پرسپولیس را می‌گیرد و تیم را در صف مدعیان حفظ می‌کند.
شهردار منطقه ۹ از کانالیزه کردن تقاطع خیابان‌های قزوین- شمشیری با بزرگراه آیت الله سعیدی (سه راه بوتان) به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران از تحت حمایت قرار گرفتن افراد بی سرپناه، زنان سرپرست خانوار و مسافران در راه مانده با همکاری اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۹ تهران و خیرین غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۹ تهران به کمبود فضاهای عمومی غرب تهران اشاره و وضعیت پروژه یادگار امام (ره) را تشریح کرد.
شهردار منطقه ۹ تهران از آغاز عملیات اصلاح هندسی به متراژ ۴۵۰ مترمربع در ۳ راه آذری واقع در بلوار ۴۵ متری زرند شرقی خبر داد.
معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۹ اسکله جدید در بنادر مسافری و آمادگی سازمان بنادر برای جذب نیروی متخصص بومی در صنعت دریانوردی خبر داد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ۲۴ سانحه رانندگی طی ۲۴ گذشته در نقاط حادثه خیز استان خبر داد و گفت: این تصادفات در مجموع سه کشته و ۹ مجروح بر جا گذاشت.
اصفهان-مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می‌کنیم اما همچنان این مسئله برغم دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ