امیرعبداللهیان دوست دارد خود را یک دیپلمات موفق نشان دهد. اما پراکندگی قدرت، همه‌چیز را برهم زده است. آن نیروی فائقه‌ای هم که بتواند داستان را برش دهد، نیست. من فکر می‌کردم برجام امضاء می‌شود و بعد بر سر تداوم آن، بین اصولگرایان حاکم دعوا می‌شود؛ اما حالا، قبل از اینکه امضاء شود، دعوا شروع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی معاون فرمانده نیروی دریایی این رژیم را که در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو دست به نافرمانی زده بود، از خدمت تعلیق کرد.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
گذار از شرایط ایران امروز و رسیدن به وضعیتی پر تفاهم و پیش‌رونده، تنها از طریق اصلاحات (که پیرامون آن بسیار سخن گفته و نوشته شده است) میسر است. مطالعات نشان می‌دهد اولین گام در این مسیر، اصلاحات داخلی است. فرصت‌های دادن سیگنال و علامت و ایجاد فضایی برای ترمیم را نباید از دست داد.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
در جریان زیرگیری معترضین به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو دست کم ۳ نفر زخمی شدند.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیست‌وهشتمین هفته پیاپی در خیابان‌های تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.
از آنجایی که اصلاح‌طلبان رادیکال در حال حاضر دست بالا را در جبهه اصلاحات دارند، به نظر می‌رسد چنین گفتمانی را در ذهن میانه‌رو‌ها نیز پیش می‌برند؛ چنانکه می‌بینیم علی مطهری هم خواسته یا ناخواسته دنباله‌روی گفتمان آن‌ها شده است.
ده‌ها هزار صهیونیستی برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او دست به تظاهرات زدند.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
قیمت انرژی نباید دست دولت‌ها باشد. مثل هر کالای دیگری این بخش هم باید به بازار سپرده شود. اما مالکیت انرژی دست مردم باشد. این اتفاق نمی‌افتد، چون از یک سو دولت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند، چون اصل جذابیت بودن در قدرت این است که اختیار این ثروت اصلی دست ما باشد. از سوی دیگر وقتی می‌خواهند قیمت را متناسب با تورم افزایش دهند این کار را نمی‌کنند، چون به همین سیکل‌های انتخاباتی می‌خورند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گراها و چپ‌گراها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم».
شنبه شب، هزاران نفر از شهرک‌نشینان مخالفت دولت نتانیاهو در اعتراض به اصلاحات قضایی دست به تظاهرات زده‌اند.
کارکنان فرودگاه پاریس در اعتراض به طرح اصلاحات بازنشستگی در ۳۱ ژانویه دست به اعتصاب خواهند زد.
واقعیت نشان می دهد که بن سلمان کنترل اوضاع را در دست گرفته و در زمینه اصلاحات میزانی از موفقیت در عملکرد او وجود دارد.
کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات حاضر به جبران خیانت خود در اتهام زدن به نظام اسلامی و مرزبندی با اراذل تروریست و اشرار اجاره‌ای نشدند و این ننگ را هم به فهرست خیانت‌هایشان افزودند. افسار این‌ها دست آمریکاست. این طیف وطن‌فروش و نوکر بیگانگان را باید پای میز محاکمه کشید و متلاشی کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: ما در حال حاضر بسیجی داریم که اصلاً جنگ ندیده. انقلابی بودن یعنی چی؟ یعنی جمعی که نسبت به عموم مردم برتری دارند و در نتیجه طبیعی است که همه امتیازات در دست انقلابیون قرار بگیرد و در اینجا جایی برای غیر انقلابیون ندارند؟
عضو اتاق تهران گفت: اگر سیاست‌گذار دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی را برای برنامه هفتم هدف‌گذاری کرده و خواستار تحقق آن است باید دست به اصلاحات اساسی در بخش‌های تجاری، ارزی و زیست محیطی بزند.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مخرج مشترک به دست آمده از اهداف آشکار دشمنان انقلاب و همسو شدن ناآگاهانه و آگاهانه برخی از منتسبین به جریان سیاسی اصلاحات در کشور، نمونه بارزی از بی توجهی به لزوم مرزبندی با دشمنان است.
سهام شرکت فولاد شاهرود به روش حراج در نماد معاملاتی فرود۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۴ عرضه می‌شود. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟
رییس جمهور اصلاحات نوشت: با اینکه دمی از پیمان خود با امام و انقلاب دست بر نداشت از بسیاری از تنگ نظری ها، خام اندیشی ها و بدکرداری‌هایی که احیانا به نام انقلاب و اسلام صورت می‌گرفت ، بیزار بود و به جای راندن و دور کردن از انقلاب و نظام، دلِ قهرمان او به آهنگ جاذبه می طپید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ