قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک گفت: با وضعیت مالی فعلی ورزش کشور فقط باید گلخانه ای عمل کنیم و اعزام‌ها کیفی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
کیهان نوشت: اگر مهمانی ده کیلومتری غدیر امسال این‌قدر برای غربگرایان درد داشته، با مهمانی جهانی غدیر در عصر ظهور چه خواهند کرد؟
اگر خریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرارداد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
محمد غفوری با بیان این که اگر توافق شکل بگیرد، شاهد افت و ریزش سنگین دلار نخواهیم بود، تصریح کرد: دلار به زیر ۴۰ هزار تومان سقوط نخواهد کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
اگر کیسه آب جنینتان پیش از هفته ۳۷ بارداری پاره شود باید جهت کنترل در بیمارستان بستری شوید. مایع آمنیوتیکتان به طور مداوم بازتولید می‌شود، بنابراین هیدراته بودن و استراحت مطلق ممکن است تا حدودی زمان برایتان بخرد.
سم آلاردایس، سرمربی لیدزیونایتد پس از شکست مقابل منچسترسیتی خنده بر لب داشت؛ سرمربی‌ای که خودش را در حد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ می‌داند.
یورگن کلوپ می‌گوید بعد از یک هفته عجیب و اخراج چند مربی در لیگ برتر از آینده خود نمی‌ترسد ولی می‌داند به خاطر موفقیت‌های فصل‌های گذشته است که هنوز روی نیمکت لیورپول نشسته است.
اریک تن‌هاخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل فولام در یک بازی جنجالی گفت شیاطین سرخ پیروزی در این دیدار را مدیون درخشش دروازه‌بان‌شان داوید دخیا هستند.
سرمربی بارسلونا بعد از شکست مقابل آلمریا به شاگردانش هشدار دارد که هیچکس حق ندارد خود را از پیش قهرمان لالیگا بداند.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."
سرمربی میلان بعد از تساوی مقابل لچه گفت: "باید از ارتکاب اشتباهات پیش پا افتاده اجتناب کنیم."
اگر یکی از بازیکن‌های ما بعد از پیروزی در برابر ولز، پرچم فلسطین را به دست می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اجازه بدهید من برایتان بگویم. بسیاری می‌گویند، ریا کار را ببین! این خوب پیشرفت می‌کند.
علیرضا بیرانوند می گوید که برای بازی بعد در دسترس کادرفنی است و در صورت صلاحدید کی روش، می تواند بازی کند.
مربی تیم ملی جوانان معتقد است که اگر قانون دست کی‌روش را نمی بست او حداقل دو بازیکن از این تیم را با تیم ملی بزرگسالان به قطر می برد.
ستاره ایرانی درباره شانس تیم ها برای صعود در این دوره و مقایسه با دوره قبل اضافه کرد: انگلیس شانس اول است و شانس یکسانی برای سه تیم دیگر وجود دارد. در چهار سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و الان قصد دارم از آن تجربه ها استفاده کنم. این بزرگترین مرحله ای است که در فوتبال وجود دارد. همه نگاه ها به توست. شما فقط می‌خواهید بدرخشید تا بهترین کار را انجام دهید. این چیزی است که من واقعاً منتظر آن هستم. این جام می‌تواند فرصتی برای من باشد تا در حرفه‌ام پیشرفت بیشتری داشته باشم و قدم بزرگتری بردارم.
احمد بخارایی گفت: بعد اقتصادی اعتراضات یک واقعیت مهم است و اگر اشتغال و درآمدی وجود داشت، حدود نیمی از افرادی که در حال حاضر با این شدت و حدت فریاد می‌زنند و خشمگین هستند، شاید در این اعتراض‌ها حضور کم‌رنگ‌تری داشتند.
عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ