مهاجم چارچوب شناس در هر تیمی غنیمت است، مهاجمی که با یک لمس توپ را تبدیل به گل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اولین بار در جهان، یک مرد فلج اندام در ایالات متحده پس از اینکه جراحان با موفقیت ریزتراشه‌هایی را در مغز او کاشتند، لمس و حرکت را دوباره به دست آورد.
در تحقیقات مشخص شده که افراد تنها تصاویر و کلمات منفی یا تهدیدآمیز را در کمتر از ۴۰۰ میلی ثانیه تشخیص می‌دهند. این موضوع ممکن است نه تنها غم و اندوهی را که همراه با تنهایی است بلکه احساس قابل لمس خطر را نیز توضیح دهد.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
ادعا می‌شود که نوآ ۲، واقع‌گرایی آموزش‌ها، پژوهش‌ها و تعامل اجتماعی چندنفره را در فضای واقعیت مجازی افزایش می‌دهد. تصور کنید با یک همکار تجاری در آن سوی دنیا دست می‌دهید و احساس می‌کنید که او دست شما را فشار می‌دهد.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
با وجود افزایش تعداد زائران، سعودی‌ها بخشی از فضای مطاف را محدود کرده و برای نزدیک شدن به کعبه نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند؛ به طوری که ساعاتی قبل وقتی یک بانوی زائر قصد نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا را داشت، با برخورد مأموران سعودی مواجه شد و آن‌ها از نزدیک شدن این زائر به کعبه ممانعت کردند.
تغییر شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که انکارناشدنی است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد، افزایش یابد وبه دنبال آن، قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد؛ اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث، یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
تغییر شرایط اقتصادی و بالارفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که غیر قابل انکار است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد افزایش یابد وبه تبع آن قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد، اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
حیدرپور با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها نمی‌دانند که خرید و نگهداری این ماهیان امکان دارد به سلامتی خانواده آسیب بزند، افزود: لمس این ماهیان به دلیل احتمال وجود میکروب ها، قارچ‌ها و برخی عوامل بیماری زا برای کودکان خطرناک است.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
وضعیت تورم در کشور آنقدر عیان و قابل لمس است که حتی نیازی به آمار ندارد و همه مردم می‌دانند در کشور چه خبر است. مردم به خوبی می‌دانند گوشت، مرغ، برنج و ... طی این یک سال چقدر افزایش داشته است. بنابرین اصلا آقای رئیسی بگویند ما تورم ۲ درصدی داریم. فرقی نمی‌کند.
یک استارتاپ جدید به نام PowerON ادعا کرده است که نسل بعدی ربات‌ها دارای پوست‌های حسی، ماهیچه‌ها و نورون‌های مصنوعی چاپ شده بر روی مواد انعطاف پذیر خواهند بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد همه چیز را لمس و احساس کنند.
شرکت Dimenco در خلال نمایشگاه CES ۲۰۲۳ از فناوری جالبی پرده برداشت که اساسا یک نمایشگر سه‌بعدی بدون عینک را بر روی مانیتور یا لپ‌تاپ ارائه می‌دهد. این ابتکار جالب تصویری شناور را به‌نمایش می‌گذارد که گویی در خارج از صفحه‌نمایش به‌طور سیال در جریان و قابل لمس است.
یک شرکت دستگاهی ابداع کرده که با لمس سرانگشت فرد فشار خون فرد را می سنجد و نتیجه را روی نمایشگر و همچنین اپ موبایل نمایش می دهد.
یک رسانه آرژانتینی اعلام کرد که قوانین لمس جام جهانی در جشن قهرمانی آرژانتین نقض نشده و این جام تنها ۱۵ دقیقه در کنار بازیکنان بوده است.
در جریان پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار، یک اتفاق ویژه برای هافبک استقلال رقم خورد.
فوق‌ستاره اول این روزهای فوتبال اروپا شب گذشته یک آمار خیره‌کننده دیگر از خود به جا گذاشت.
ساعاتی پیش ویدئویی از حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران، منتشر شده بود که وی هنگام ورود به شهر دودوما در تانزانیا در دیدار با لیبراتو مولامولا، وزیر امور خارجه تانزانیا، با خودداری از دست دادن، بدن مولامولا را لمس کرده است. اما با انتشار زاویه جدیدی از این ویدئو، مشخص شد که وزیر خارجه ایران، وی را همراهی می‌کند و «لمس» شدن وزیر خارجه تانزانیا یک خطای دید است.
آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعا‌هایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می‌کند که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی‌های پیاپی را به صورت عینی می‌بینند و لمس می‌کنند.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مشکلات اقتصادی را لمس می‌کنند و تا احساس نکنند برطرف شده است مطمئن باشید مطالبه می‌کنند. امروز مردم متوجه خدمت می‌شوند و با عکس بعید است سرشان کلاه برود.
طبق اعلام نشریه بنکر، بانک پاسارگاد پس از گذشت شانزده سال از تأسیس خود برای هفتمین بار موفق به کسب ‌عنوان "بانک برتر اسلامی ایران" در سال 2022 شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ